Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prisindikation? Om det fanns ngn ännu. Tänkte att jag skall ringa dem o kolla iofsJag var inne på Klockmaster Globen idag och ställde frågan där. Förmodligen i sommar fick jag som svar. Hör av dig till gänget där. Trevliga killar
Det stod längre bak i denna tråd. Under 10k tror jag.Prisindikation? Om det fanns ngn ännu. Tänkte att jag skall ringa dem o kolla iofs
En halv cigg tömt och utsmetadTavlan!? OSB-skiva?
SLA033 är bara mums i mina ögon. Blir hypnotiserad av den röda pricken på sekundvisaren...Lägger upp lite foton som jag glömt lägga upp.
Baksidan på SNR
Somfjädermodellen som @JesperO tjötar om.
Platina, nästan extra allt. Dessa är icke tillverkade inne i MAS (Micro Artists Studio).
SLA033
Nya Astron. Fett nice faktiskt! Mycket smidigare storlekar än tidigare och rolig boett.
Nya extra allt Presage.
Fett äktaEn halv cigg tömt och utsmetad
Riktigt häftigt att se!
En till på SNR029, kolla hur olika reflektionerna faller pga den olika finishen på indexen.
Stämde @PepsiGuy s tråd och och uttalande "vi får en ny Rolex Submariner på Baselworld 2019 med 110% säkerhet."?
Bara för att vara den som är den så kom det ju faktiskt en ny submariner eller två på basel. Dock isad vitguldGlömde kolla låset faktiskt.
Har knte koll på vad Pepsiguy sagt och inte sagt men jag förutspådde ju också det. Hade helt fel uppenbarligen.
Tack! Ska försöka reda ut gruppköpen nu och lägga upp de sista fotona, därefter får det bli KS-detox i några dagar.
En till på SNR029, kolla hur olika reflektionerna faller pga den olika finishen på indexen.
Har hittat en del giveaways att lotta ut, det kanske kan trösta något.Denna tomhet som infinner sig efter alla Baseltrådar är sorglig, påminner om veckan efter fotbolls-VM.
Sol o fint ute men ändå är det in på KS och slänga ett öga IFALL det kanske kommit något mer inlägg/nyhet som glömdes av under mässan.
Har hittat en del giveaways att lotta ut, det kanske kan trösta något.
Tavlan!? OSB-skiva?
Får tacka för ett kanonreportage!
Känns som tråden aldrig kommer dö, hittar nya foton jag glömt lägga upp hela tiden. Kronografen med lejonmanstavla verkar ha en mörkare tavla än trehandaren. Klart speciell modell.
Får tacka för ett kanonreportage!
Har du något refnr på dessa? Storlek, pris?
Tackar!
Det märker du väl när du fått hem den... Om du Pmar din adress nån gång. Du vann väl den också?Vad var det förresten på bilden till den första Sinn-tävlingen? Var det en gympapåse eller ett förkläde?
Det märker du väl när du fått hem den... Om du Pmar din adress nån gång. Du vann väl den också?
Grattis till en TAG-penna. PMa gärna din adress.Kör med min Autavia idag. Som alla dagar!
Grattis till en TAG-penna. PMa gärna din adress.Antar att det går bra med en nytagen bild på en gammal Heuer också
Grattis till en Oris nalle-nyckelring. PMa gärna din adress.
Grattis till en TAG-penna. PMa gärna din adress.Nu var jag säkert sist på bollen men bjuder på en bild på dagens klocka ändå
Grattis! PMa gärna din adress.
Grattis till en Sinn-påse, PMa gärna din adress.
Grattis till ett finfint kontors-kitt från Sinn. PMa gärna din adress.