• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith-tråden

konkret

Cartier
2-Faktor
Dags att få fart på den här tråden innan jag flippar och går vidare :p

377ECE3E-FAE4-4800-A566-B9D3CA94F47F.jpeg
F483CD83-D2B2-4A1E-8E8A-D1F9EC96BA7A.jpeg

Prova en EP så kanske suget att flippa försvinner för evigt ;)

27DDFC72-D7D6-445A-9098-F3D8099A86AB.png
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Var inne på Nymans och klämde/kände med frugan idag. Frugan gillade verkligen varumärket och de flesta modellerna (inklusive en ladies 36mm-modell till sig själv). Jag fick ”grönt ljus” på en Defy Classic Skeleton på länk, nu behöver jag bara gräva fram kosingen!

Nu är modellen ny men varumärket Zenith är ju mjukare än hushållsost i solen. Vad tror ni man kan vigga ner den? 20%?
 

Erdna

Cartier
Var inne på Nymans och klämde/kände med frugan idag. Frugan gillade verkligen varumärket och de flesta modellerna (inklusive en ladies 36mm-modell till sig själv). Jag fick ”grönt ljus” på en Defy Classic Skeleton på länk, nu behöver jag bara gräva fram kosingen!

Nu är modellen ny men varumärket Zenith är ju mjukare än hushållsost i solen. Vad tror ni man kan vigga ner den? 20%?

Kolla även med Franks UR och ta priset som är bäst. David där är grym.
 

konkret

Cartier
2-Faktor
Var inne på Nymans och klämde/kände med frugan idag. Frugan gillade verkligen varumärket och de flesta modellerna (inklusive en ladies 36mm-modell till sig själv). Jag fick ”grönt ljus” på en Defy Classic Skeleton på länk, nu behöver jag bara gräva fram kosingen!

Nu är modellen ny men varumärket Zenith är ju mjukare än hushållsost i solen. Vad tror ni man kan vigga ner den? 20%?
Kolla även med Franks UR och ta priset som är bäst. David där är grym.

Den modellen är riktigt fin!

Slår också ett slag för David på Franks Ur, riktigt trevlig att ha och göra med!
 
Topp