Har gett mig själv köpförbud resten av året.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har gett mig själv köpförbud resten av året.
Det brukar funka sådärHar gett mig själv köpförbud resten av året.
Hur sitter den?
Rätt bra, skulle varit ännu bättre med mikrojustering.Hur sitter den?
Riktigt fin klocka, ser ut att passa dig väl!
Riktigt trevlig klocka!Lagt av för natten
Denna tog mig lite på sängen, gillar den långt mer än jag trodde jag skulle
![]()
Från tidigare
![]()
Snygg. Vad är det för tidshållning på den där?
Fullt förståeligt!![]()
Älskar den här.
GodSnygg. Vad är det för tidshållning på den där?
Ja det tycker jag verkligen, känns som att den konkurrerar och vinner över väldigt många andra i det segmentet, ny som begagnat.Cool klocka till ett ok pris eller?
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/95900067078r782po/zenith-defy-classic
Ja jag gillar speciellt den vita.Ja det tycker jag verkligen, känns som att den konkurrerar och vinner över väldigt många andra i det segmentet, ny som begagnat.
Skulle nog tippa att en El Primero Original 1969 38mm på läder går för 40-45k vid fint skick. Känns som det är väldigt få av dessa som säljs begagnat vilket gör att det blir svårt att få ett rimlig nivå att leta efter. Med länk skulle jag nog säga 45-50k.Nu är jag smittad av Zenith el primero....Man borde hitta fina beg runt 40k?
Snygg. Vad är det för tidshållning på den där?
Tack mannen!-3 /+7 sekunder per dag enligt Zenith.
Helt klart en annorlunda Zenith Elite. Gillar den! Men jag tror du får dra upp den lite, eller testar du hur mycket armsving som behövs till 100%?PT Thursday...
![]()