Sjukt cool, länk i kolfiber är ju riktigt high tech.Priset $ 19.900 ligger tyvärr utanför min prisklass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt cool, länk i kolfiber är ju riktigt high tech.Priset $ 19.900 ligger tyvärr utanför min prisklass![]()
Jag brukar normalt sätt inte tycka om camomönster på klockor. Men just här passar det rätt bra. Schysst klocka om man är ute på jakt =)Priset $ 19.900 ligger tyvärr utanför min prisklass![]()
Franks Ur brukar kunna ha någon hemma!Kanske dum fråga men om man vill testa Zenith defy skeleton i Stockholm,vart är det bäst att vända sig då? Brukar de finnas inne i butik?
Ni som har klockan, hur upplever ni storleken? Brukar helst vilja hålla mig under 40mm men den kanske bärs mindre med tanke på lug to lug måttet?
Franks ur bruker ha.Kanske dum fråga men om man vill testa Zenith defy skeleton i Stockholm,vart är det bäst att vända sig då? Brukar de finnas inne i butik?
Ni som har klockan, hur upplever ni storleken? Brukar helst vilja hålla mig under 40mm men den kanske bärs mindre med tanke på lug to lug måttet?
Franks Ur brukar kunna ha någon hemma!
Tack så mycket för hjälpen. Då får jag svänga förbi och prova.Franks ur bruker ha.
Jeg tycker dom upplevs ganske stora. Jeg har vanligvis ingen problem med 40-42mm, men storleken har gjort at jeg ikke har kjöpt en Defy Classic.
Den är ganska stor men bärs väldigt skönt, trots mina ganska små handleder.Tack så mycket för hjälpen. Då får jag svänga förbi och prova.
Tack. Får jag fråga vad du har för mått på handleden?Den är ganska stor men bärs väldigt skönt, trots mina ganska små handleder.
Ser ut att passa dig väl, grattis och välkommen!Ny i Zenith-gänget. Positivt överraskad av känsla och finish.![]()
Ny i Zenith-gänget. Positivt överraskad av känsla och finish.![]()
Typ 16,5 cm.Tack. Får jag fråga vad du har för mått på handleden?
Grym! Är det det blå bandet?Ny i Zenith-gänget. Positivt överraskad av känsla och finish.![]()
Yes. Vägde mellan titan och blå keramik, tyckte att kontrasten var bättre såhär.Typ 16,5 cm.
Grym! Är det det blå bandet?
Det blå bandet är verkligen en fröjdYes. Vägde mellan titan och blå keramik, tyckte att kontrasten var bättre såhär.
Väldigt trevlig modell! 2542PC-urverk? Guld eller guld på stål? Snygg under alla omständigheter
Väldigt trevlig modell! 2542PC-urverk? Guld eller guld på stål? Snygg under alla omständigheter![]()
Riktigt kool modell med hög kvalitetskänsla.
Synd at man ser så få moderne Zenith modeller på forumet, men om noen er sugen på å bytte sin El Primero eller kanskje Defy mot en ny Speedmaster så er jeg sugen![]()
Det er jo ingen stor klokke, men synes absolutt ikke storleken var noe problem i og med at caset er fyrkantig.Hur kändes den på handleden? Är också sugen på denna men är rädd att den ska kännas liten med 37mm![]()
Det er jo ingen stor klokke, men synes absolutt ikke storleken var noe problem i og med at caset er fyrkantig.
Jeg sålde min DJ36 for at den var for liten, men kunne hatt denne uten problem.
Franks Ur fikk inn den i gårAh okej spännande, tack för din feedback! Måste prova själv framöver!
Franks Ur fikk inn den i går![]()