Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom ni ihåg Furio i Sopranos? Han bar en Rainbow flyback, den färgade. Var inte ens intresserad av klockor då men den poppade verkligen ur skärmen![]()
Zenith-söndag!
![]()
Otroligt cool! Tycker bättre om den där än alla revivals. Var tid har sitt eget formspråk och den där tror jag kommer hålla!Zenith-söndag!
![]()
Är det fortfarande smekmånad? Jag måste nog också slå till på en Defy under året. Det börjar ramla in lite nya varianter så kanske blir en spännande höst med nya modeller!
Ja, den här gillar jag fortfarande oerhört mycket. Man upptäcker nya saker i tavlan varje dagOtroligt cool! Tycker bättre om den där än alla revivals. Var tid har sitt eget formspråk och den där tror jag kommer hålla!
![]()
Tafsade idag på A384 Shadow. Det var en mycket trevlig och nätt liten pjäs, (37mm och titan) men mycket pondus på armen likaväl. En klocka jag jag absolut kunde tänka mig framöver. Det ända jag inte gillade var bandet generellt med dom vita stropparna som avsmalnande väldigt mycket till spännet. Tog ingen bild dessvärre. Men summa summarum två tummar av två möjliga för A384 Shadow.
![]()
37mm vs 42mm
06.0062.400 i guld från ca 1989. Har bara sett ett exemplar med brun tavla och några få med vit!
![]()
+5s/d!Wow! Hur håller den tiden?![]()
Imponerande
Den är faktiskt ännu bättre irlFan va cool den är.....!!
![]()
Tafsade idag på A384 Shadow. Det var en mycket trevlig och nätt liten pjäs, (37mm och titan) men mycket pondus på armen likaväl. En klocka jag jag absolut kunde tänka mig framöver. Det ända jag inte gillade var bandet generellt med dom vita stropparna som avsmalnande väldigt mycket till spännet. Tog ingen bild dessvärre. Men summa summarum två tummar av två möjliga för A384 Shadow.
![]()
37mm vs 42mm
Kul att du vidgar vyerna lite! Sitter ju som en smäck;-) Jag gillar den där mycket mer än alla revivals. Känns modern i formspråket utan att vara helt urflippad!Nytt in. Testar modernt. Riktigt bra faktiskt![]()
Tack!Kul att du vidgar vyerna lite! Sitter ju som en smäck;-) Jag gillar den där mycket mer än alla revivals. Känns modern i formspråket utan att vara helt urflippad!
Tack!
Jag är lite stolt faktiskt...
Och riktigt nöjd.![]()
![]()
![]()
Har ju mest ägt 35mm vintage så större såklart men bär inte så stort pga svart och korta luggar.Grym!! Hur tycker du den bärs storleksmässigt i jämförelse med andra klockor du ägt?![]()
Har ju mest ägt 35mm vintage så större såklart men bär inte så stort pga svart och korta luggar.
Grym Zenith!06.0210.400 från ca 1990. Boett, visare och index i guld. Urtavla i massivt silver. Och en Schweizisk bergshund;-)
![]()