Vet faktiskt inte,Kollade in den när den släpptes och var lite sugen men om jag förstår deras hemsida rätt så levererar de endast inom UK??
Kom in på den av en slump pga en jobbannons WOS hade ute på LinkedIn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet faktiskt inte,Kollade in den när den släpptes och var lite sugen men om jag förstår deras hemsida rätt så levererar de endast inom UK??
ÄntligenDefy Skyline även i 36mm, den vill jag se mer av!![]()
Nja, den här är snyggare!Det blev ju ett hallaballoo när Zenith släppte Chronomaster Sport, att den va en ”rip off” av Rolex Daytona. Yada, yada… hit och dit vem som va först…
Har inte denna en hel del gemensamt med en AP royal oak? Vad tycker ni?
Magiskt fin urtavla, tycker dock att boetten på Defy Classic var snyggare.Nysläpp från Zenith idag.![]()
Jag stör mig lite på subdialen, hade varit bättre utan den. Tycker nog att den nya boetten gör sig ganska braMagiskt fin urtavla, tycker dock att boetten på Defy Classic var snyggare.
Det blev ju ett hallaballoo när Zenith släppte Chronomaster Sport, att den va en ”rip off” av Rolex Daytona. Yada, yada… hit och dit vem som va först…
Har inte denna en hel del gemensamt med en AP royal oak? Vad tycker ni?
Dessa känner jag inte till. Vill du visa några?Jag gillar dem, speciellt 36an även om jag tror den hade varit ännu bättre i 38-39mm.
Tycker dem har all rätt att använda designen som mer härstammar från egna modeller som kom ut långt före AP RO.
Dessa känner jag inte till. Vill du visa några?
![]()
Originalet från 1969, samma 12 sidiga bezel som den nya, jämfört med APs 8 sidiga som kom ett par år senare.
Två olika skruvar i länk?Gillar denna!
Tycker fortfarande att det är synd att den inte har länkjustering. Finns en chans att jag måste köpa till en länkbit för att den ska sitta bra vid varmare klimat.
Och vad är grejen med att man måste ha två mejslar för att kunna korta länken...
![]()
![]()
![]()
En på varje sida av länkenTvå olika skruvar i länk?
Har en likadan vit och även haft en svart tidigare, perfekt dressare som är väldigt prisvärd. Sälj den inte, du kommer ångra digDå är man med i Zenith klubben oxå
Sitter perfekt på handleden![]()
Letade faktiskt svart fr start men hittade ingen (till rätt peng), så blev den vita och jag är helnöjd. Ja mkt prisvärd, solid kvalitetskänsla och är smäcker på handledenHar en likadan vit och även haft en svart tidigare, perfekt dressare som är väldigt prisvärd. Sälj den inte, du kommer ångra dig![]()
Den där iofs 36 mm men tycker att Defy Classic är mycket snyggare.Defy Skyline även i 36mm, den vill jag se mer av!![]()