Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt missat, riktigt fin!Saknar denna som flippades allt för lättvindigt, tror den ff fins kvar på forumet. Mkt välbyggda imho.
Alltid velat testa någon sådan men inte fått tag på någon jag gillar!Precis klickat hem en astrographic från 70-talet, någon mer som rockar en sådan?!
Väntar spänt på leverans!
Mycket fin! Har du nån aning vem som har den?Saknar denna som flippades allt för lättvindigt, tror den ff fins kvar på forumet. Mkt välbyggda imho.
Störtcoolt band!Missat denna tråden totalt! Slänger in ett par arkivbilder på min Olympos! Nån som har förslag på band? Körde på ett jag hade liggande, som ändå funkar rätt bra i min mening.
Tack! Ärligt talat var det mer eller mindre bara nåt jag hade hemma, men tycker den udda färgkombinationen funkar fint till den udda boetten.Störtcoolt band!
coolt band, vad kallas det?Dagens!
Det är detta: https://www.cheapestnatostraps.com/...ite-with-orange-stitching?variant=39862980496coolt band, vad kallas det?
Aaahhh , tack och tack för varningen!Det är detta: https://www.cheapestnatostraps.com/...ite-with-orange-stitching?variant=39862980496
Kan dock varna dig för att det är rätt tjockt vid luggarna, så tror inte att det kommer passa på din nya klocka, ifall du tänkte till den.
Riktigt läcker klocka, för övrigt! Grattis!
Nästan lika möglig som den jag köpte, som du gav lite råd till, förväntar mig att din blir dubbelt så gnistrandeKom på att jag fick med en Zodiac Hermetic när jag köpte hem några klockor.
Ser riktigt fin ut under glaset så om ca 100 år (så lite tid över) kommer jag göra den fin igen.
Den kommer gnistra!Nästan lika möglig som den jag köpte, som du gav lite råd till, förväntar mig att din blir dubbelt så gnistrande
Fick du med länk till klockan?Ok vi försöker här med. Köpte en Zodiac Sea Wolf, ville bara se rimligt pris för den. Lite sent kan tyckas då jag redan köpt den men vill kolla iaf!
Vad betalade du då? Var det buy it now eller auktion? Personligen gillar Jag den äldre bezeln lite bättre och på denna drar skadan på texten ner en del är jag rädd. Gissar att de kostar allt från 3-10k beroende på skick och version. Bl.a. tror jag nodate verken brukar gå lite högre t.ex. pga en svaghet i datumkomplikationen och tavlans estestik.Ok vi försöker här med. Köpte en Zodiac Sea Wolf, ville bara se rimligt pris för den. Lite sent kan tyckas då jag redan köpt den men vill kolla iaf!
Svårt att säga, hur är skicket på urverket, vet du det? Rent generellt skulle jag säga mellan 3-5 tusen beroende skick. Rent kosmetiskt så ser den ju reko ut. Bezeln har jag inte sett förut (med den färgen dvs) att du saknar länken drar såklart ner värdet lite ocksåNej tyvärr, kommer som den ser ut...
Vad betalade du då? Var det buy it now eller auktion? Personligen gillar Jag den äldre bezeln lite bättre och på denna drar skadan på texten ner en del är jag rädd. Gissar att de kostar allt från 3-10k beroende på skick och version. Bl.a. tror jag nodate verken brukar gå lite högre t.ex. pga en svaghet i datumkomplikationen och tavlans estestik.
4200 gav han för den! Saxat infon från den andra zodiac trådenVad betalade du då? Var det buy it now eller auktion? Personligen gillar Jag den äldre bezeln lite bättre och på denna drar skadan på texten ner en del är jag rädd. Gissar att de kostar allt från 3-10k beroende på skick och version. Bl.a. tror jag nodate verken brukar gå lite högre t.ex. pga en svaghet i datumkomplikationen och tavlans estestik.
Bra pris om urverket går ok. De som går för 3k har ofta synliga skador eller ibland repbehov.
Men fråga gärna gamlingarna i tråden nedan om färgen på bezeln:
https://klocksnack.se/threads/zodiac-tråden.27788/page-3#post-2411975
Fuskis!4200 gav han för den! Saxat infon från den andra zodiac tråden
Hur menar du nu? Fuskis för att jag hämtade info om priset från den andra tråden?Fuskis!
nu va ju det meningen att vara ett skämt, ber om ursäkt om det inte framgick, vill inte falla i onåd hos erHur menar du nu? Fuskis för att jag hämtade info om priset från den andra tråden?