• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ZRC North Adventure Tool Watch - Alban Michon Arktic Project

Trevligt. Kan du bjuda på ett ws? Och kanske en minirecension?
IMG_20180706_175315.jpg
IMG_20180706_175339.jpg
IMG_20180706_175318.jpg
IMG_20180706_175332.jpg

Trevligt. Kan du bjuda på ett ws? Och kanske en minirecension?
Helt klart bland det bästa jag handskats med, allt från bezelaction till fit and finish. Armbandet kräver lite tålamod samt inövning för att låsa då det är ett okonventionellt lås men det finns en adapter som man kan köpa till alt. Får med om du köper med annan typ av armband så du kan byta ut stållänken. Utöver det så anser jag att kvalitén är i paritet med Omega, Breitling och dylika märken.

Magnifik! Pma gärna när du tröttnar.
Ska ha det i åtanke men med tanke på denna utgåvas låga kvantitet endast 320st tillverkade så är detta med största sannolikhet en keeper för mig :D Har sett ett par sådana ute till salu sedan leverans men de gick i stort omedelbart och därtill över introduktionspris.

35% Rea på originalet som Aurum upplyste om ovan är kanon pris enligt min mening.

If anybody is still looking for a ZRC NA, a good friend wants to sell. Untouched full set, completely unboxed, steel bracelet, NA nato strap. No.299 I guess, but not sure. If interested - PM to me
Have a great summer guys! :cool:

• Like
Reactions: M26
Var nära att köpa en ZRC redan för ett antal år sedan, men gjorde det aldrig då jag lite fruktar storleken. Den ser oftast ganska stor ut på bild, men hur känns den egentligen? Min handled är 17cm, går det att bära en Grand Fonds?

Den har något speciellt som alltid drar mig tillbaka till den. Kanske den coolaste klockan som finns.

Var nära att köpa en ZRC redan för ett antal år sedan, men gjorde det aldrig då jag lite fruktar storleken. Den ser oftast ganska stor ut på bild, men hur känns den egentligen? Min handled är 17cm, går det att bära en Grand Fonds?

Den har något speciellt som alltid drar mig tillbaka till den. Kanske den coolaste klockan som finns.
Den bär avlångt, vet inte vad L2L måttet är men det är ganska drygt så platt handledsform är gynnsamt.

Se mina bilder i ovan citat, har ca 17cm handleder som referens. Tycker den bar riktigt bra!

Har faktiskt på något sätt lyckats undgå denna tråd fram tills idag då jag såg @S.L 's bilder. Har nu betat av samtliga sidor och känner mig barnsligt förtjust i denna före detta 'fula ankunge'.
Lite för dyr för mig, men det gör inget eftersom titta och drömma är gratis :)

Tillbaka
Topp