Awesome watch! Have you sold it?
Finns det någon på KS som har en i sin besittning?
Yes Sir!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Awesome watch! Have you sold it?
Yes, sold to a KS userAwesome watch! Have you sold it?
Trevligt. Kan du bjuda på ett ws? Och kanske en minirecension?Yes Sir!
Trevligt. Kan du bjuda på ett ws? Och kanske en minirecension?
Magnifik! Pma gärna när du tröttnar.
Helt klart bland det bästa jag handskats med, allt från bezelaction till fit and finish. Armbandet kräver lite tålamod samt inövning för att låsa då det är ett okonventionellt lås men det finns en adapter som man kan köpa till alt. Får med om du köper med annan typ av armband så du kan byta ut stållänken. Utöver det så anser jag att kvalitén är i paritet med Omega, Breitling och dylika märken.Trevligt. Kan du bjuda på ett ws? Och kanske en minirecension?
Ska ha det i åtanke men med tanke på denna utgåvas låga kvantitet endast 320st tillverkade så är detta med största sannolikhet en keeper för migMagnifik! Pma gärna när du tröttnar.
Våldsamt vacker!
Hmm kan det vara Subarus chefsdesigner som bytt domän?Går den att få med lite bredare visare???
Den bär avlångt, vet inte vad L2L måttet är men det är ganska drygt så platt handledsform är gynnsamt.Var nära att köpa en ZRC redan för ett antal år sedan, men gjorde det aldrig då jag lite fruktar storleken. Den ser oftast ganska stor ut på bild, men hur känns den egentligen? Min handled är 17cm, går det att bära en Grand Fonds?
Den har något speciellt som alltid drar mig tillbaka till den. Kanske den coolaste klockan som finns.
Se mina bilder i ovan citat, har ca 17cm handleder som referens. Tycker den bar riktigt bra!Var nära att köpa en ZRC redan för ett antal år sedan, men gjorde det aldrig då jag lite fruktar storleken. Den ser oftast ganska stor ut på bild, men hur känns den egentligen? Min handled är 17cm, går det att bära en Grand Fonds?
Den har något speciellt som alltid drar mig tillbaka till den. Kanske den coolaste klockan som finns.
Grattis! Våldsamt cool!Landade idag.
![]()
![]()
![]()
Tackar!Grattis! Våldsamt cool!