Denna tråd har åkt lite berg- o dalbana i OT-land.
Ska försöka att besavara TS-fråga och ta tillbaka tråden OT som i OnTopic
De klockor jag köpt har legat i spannet från ett par tusenlappar och uppåt.
Så när som på en klocka, som jag köpt begagnad av forummedlem här på KS,
så har samtliga köpts hos svenska AD.
Inget av köpen har givit mig varken champagne eller ens kaffe med dopp.
En affär har t.o.m hanterats över telefon.
Varför har jag då gjort detta?
Jo, precis som många andra beskrivit så är det servicen jag
får som trogen kund som gör att jag fortsätter att ha det som
första alternativ när det ska till att handlas.
Jag tycker om när man får ett glatt och igenkännande
"välkommen tillbaka, kul att ses..." när man gör ett
spontanbesök hos den lokala AD:n.
Oavsett om man bara ska titta eller köpa något så blir det
alltid ett trevligt besök.
Justera en länk? Inga problem.
Polera ett spänne? Inga problem.
Service eller rep? Inga problem.
Styra upp en present till frun när jag själv inte har tid (läs: "hade glömt bort det och kom på det liiiite för sent...
")?
Inga problem, presenten var inslagen och klar när jag kom in för att hämta även fast stängingsdags hade passerat!!
Det är i alla fall jag beredd att betala lite extra för
//Daniel