• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mrWatches

Gummo

Joker
2-Faktor
Nu kan man lika bra köpa från AD och betala lite extra
Eller köpt en av @Donkii igår ;)
På eBay varierar köpdirektpriserna på nya Citizen Aqualand i takt med efterfrågan. I somras när jag köpte min så var det fan dagspris så det är väl egentligen inte orimligt att det varierar från dag till dag hos handlare som köper in i samband med att de får en beställning.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Eller köpt en av @Donkii igår ;)
På eBay varierar köpdirektpriserna på nya Citizen Aqualand i takt med efterfrågan. I somras när jag köpte min så var det fan dagspris så det är väl egentligen inte orimligt att det varierar från dag till dag hos handlare som köper in i samband med att de får en beställning.
Jag kan ju inte köpa tillbaka min gamla ;)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
38995kr och de har uppdaterat bannern. Det är iofs. riktigt bra pris det också... Som ägare av en 300 master köpt från svensk ad så jag glad att de höjt priset, låga gråhandlar priser sänker ju andrahandsvärdet :)
 

JohnDoe

Rolex
En liten fråga till oggs. Noterade att dina just nu 6 inlägg enbart gäller mrwatches, är rätt ny medlem, har redan beställt och fått levererat en klocka och hunnit förbi en ad för att fixa länken. Misstänksamma typer som jag kan ju tycka att det är många sammanträffanden. Men så är jag ju en misstänksam typ som säkert har fel. Är jag helt ute och cyklar?
 

mrwatches.se

Breitling
De blir så när man inte vet hur man drar av utlänsk moms :)
Well _uragenten_ du är utan tvekan en "konkurrent" så ditt svar är ju lite missvisande... ha ha.. vi justerade priset på just denna klocka av för oss självklara skäl. 10 pers har köpt den för 32 tkr om du nu vill veta =) som någon skrev tidigare så är 38 995 kr också "bra" pris. Betala ni 50 000 i butik eller spara 12 000 i e-butik ert val. Jag lägger hellre 12 000 på en vecka i solen...
 

mrwatches.se

Breitling
Japp, beställde igår förmiddag och fick bekräftelse från FedEx idag att den kommer imorgon. Fick fakturan från klarna i samband med detta. Allt stämmer överens med vad @mrwatches.se har sagt i vår kommunikation.
Finns klockan i lager skickas den tämligen omgående ÄVEN om det står 4-10 dagars leveranstid. Vårt måtto är givetvis att leverera så snabbt som möjligt. Att man får fakturan från Klarna beror på att de drar iväg den på mail och då landar den i inbox 2 sek senare men in te ens FedEx är så snabba. Kunde man skriva ut den och bifoga i paket skulle det inte det inte ske att man får faktura innan leverans. MEN vi skickar inga fakturor innan leverans.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Well _uragenten_ du är utan tvekan en "konkurrent" så ditt svar är ju lite missvisande... ha ha.. vi justerade priset på just denna klocka av för oss självklara skäl. 10 pers har köpt den för 32 tkr om du nu vill veta =) som någon skrev tidigare så är 38 995 kr också "bra" pris. Betala ni 50 000 i butik eller spara 12 000 i e-butik ert val. Jag lägger hellre 12 000 på en vecka i solen...


Men ni sade igår att priserna skulle förbli så låga och att det inte var några lockpriser? Hur kommer det sig att det ändras på en natt? Känns inte särskilt seriöst. Stod inget om att "gäller bara de tio första"

Var jätte sugen på den men nu fick det vara..
 

mrwatches.se

Breitling
Men å andra sidan startade tråden med att folk tyckte vi var för billiga, nu höjde vi priset på ett fåtal modeller och då gnälls det med. Herregud. Ja jag vet vad jag borde göra om jag var de som gnällde. Gå till Nymans eller annan AD, kläm lite på klockan och betalar 10-20% mer för den.
 

mrwatches.se

Breitling
Men ni sade igår att priserna skulle förbli så låga och att det inte var några lockpriser? Hur kommer det sig att det ändras på en natt? Känns inte särskilt seriöst. Stod inget om att "gäller bara de tio första"

Var jätte sugen på den men nu fick det vara..
Det gäller 10 modeller av 150 som vi har i butiken, avgör själv.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Det gäller 10 modeller av 150 som vi har i butiken, avgör själv.
Första butik markfast som webbaserad där jag får spydiga svar. Trååkigt då Jag under några månaders tid nu som Nyintresserad utav klockor gått och sparat, läst, pluggat, frågat, tagit in all info jag kan tänka mig för att kunna lägga pengar på en dyrare och ordentlig klocka. Jämförde priser och hamnade hos er och tyckte allt såg riktigt bra ut och tänkte slå till idag. Men då var priset höjt med 10,000 ? :S udnerligt och nu får jag spydiga svar av personen som ska marknadsföra detta företag..

NEJTACK
 
Inte för att vara den som är den @yepsson, men om du hade mailat till mrwatches direkt och förklarat situationen, att du gått och spara osv och verkligen ville ha den modellen så hade det kanske inte varit några problem att lösa den för det ursprungliga priset? Bara en tanke.
 

Ejnork

Cartier
Mailade med kundtjänst igår. Frågade om priserna och huruvida de skulle ändras.

Fick till svar att priserna alltid skulle vara så låga och en stor smiley.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Inte för att vara den som är den @yepsson, men om du hade mailat till mrwatches direkt och förklarat situationen, att du gått och spara osv och verkligen ville ha den modellen så hade det kanske inte varit några problem att lösa den för det ursprungliga priset? Bara en tanke.
Så jag ska inte kunna fråga här om en plötslig höjning som sades inte skulle gäras?
 
Topp