• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äkta eller ej?

leicaphile

Panerai
Det enda som är värre än troll är trolljägare...

oVfYSSU.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Har nu läst igenom hela tråden, och trodde att det var safe att det skulle finnas ett svar i slutet, med tanke på att den startades för några dagar sedan -men inte.

Jag borde ha väntat en dag till eller två med att börja läsa den :)

Och troligen haft ytterligare 100 inlägg att läsa igenom.......
Kanske utan svar.
Är detta en taktik? Starta denna typ av tråd för att reta gallfeber på oss?
Vill man bli snabbare uppdaterad kan man läsa samma tråd på TTT!
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag tror inte att han är ett troll. Hursomhelst så är det onödigt att spekulera, ge honom lite tid i stället. Antingen så skriver han eller så gör han det inte. I båda fallen så föredrar jag att under jakten på uppdatering slippa plöja igenom 60 rena skräpinlägg.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror inte att han är ett troll. Hursomhelst så är det onödigt att spekulera, ge honom lite tid i stället. Antingen så skriver han eller så gör han det inte. I båda fallen så föredrar jag att under jakten på uppdatering slippa plöja igenom 60 rena skräpinlägg.
Så sant. Kan vara lite av det som är skillnaden mellan KS och TTT men båda har dragit mot ytterligheterna. Här skrivs det som fan, hälften vore nog. Och där önskar man åtminstone dubbla aktiviteten.......
 

billo

Cartier
Nytt
Bojke skrev:
Jag tror inte att han är ett troll. Hursomhelst så är det onödigt att spekulera, ge honom lite tid i stället. Antingen så skriver han eller så gör han det inte. I båda fallen så föredrar jag att under jakten på uppdatering slippa plöja igenom 60 rena skräpinlägg.​

Hmmmm

Någons skräpp en annans skatt ;)

Jag tycker att varje inlägg här på forumet har sin charm. Det var det som fick mig att fastna för detta forum. De fina med hur folk bland allvar och skoj på olika nivåer av ett ämne som man brinner för.

Jag kan tänka mig att de finns ett par Nord koreanska forum där man blir avrättat för 99,9% av alla inlägg på detta forum. På ett sånt forum skulle nog en som tycker att andras inlägg är skräpp storm trivas. :shifty:
 

SFS

Omega
Får ursäkta ifall jag gjort någon sömnlös p.g.a. mitt velande ;) . Men kommer rycka i dörren så fort Kaplans öppnar vid 10.

Har helt enkelt haft annat att göra och visst är jag också nervös på vad Kaplans har att säga, men ifall den nu mot förmodan skulle vara fake så litar jag (dumt eller ej) på att säljaren isåfall betalar tillbaka summan.
 

Hugii

Audemars
jag för stanna hemma idag för att inte missa nåt :) innan lunch kräver vi ett svar annars blir det en anmälan till disciplin nämnden :)
 
Topp