Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
spännande, håller tummarna för dig att är äkta.
Det är ju faktiskt väldigt allvarligt att uttala sig om att den är fake om den nu inte är det. På riktigt, inte kul alls!![]()
Otroligt allvarligt. Tänk om han hade blivit sur för att ha blivit lurad på x antal kronor och drämmer den i backen i stundens hetta? Jag hoppas att Nymans tar detta väldigt seriöst
Måste vara årets sämsta reklam för Nymans. Undrar hur de tänker vända detta. Gratis service?
Hehe gratis service på en 222:a är en bra deal för TS... Tror att Guinness servade sin hos VC för typ 25 lök
Jag slås av att i princip alla som deltagit i tråden har tagit den för sanning. Vilket det absolut kan vara, men jag har inte sett något intyg. Ändå så har de flesta i tråden redan hämtat högafflarna och facklorna för ett inlägg som en helt ny medlem gjort. Intressant.
Hm gratis service hos Nymans? Dom tror ju inte klockan finns ska dom serva en fake![]()
Om någon som jobbar på Nymans finns på forumet kan det nog finnas flera anledningar till att man inte vill att folk ska veta att man jobbar på Nymans. Och visst, om det stämmer, så är det ett pinsamt misstag från Nymans sida. Särskilt då de är AD för VC. Hela min poäng är att det är dålig reklam för Nymans, baserat på vad? En helt ny medlem som inte gjort ett enda inlägg innan hen startade denna tråd. Och alla köper det som sanning. Det är skrämmande.Om Nymans följer KS som påstås ovan borde de väl dementerat vid det här laget? Men visst, alla kan göra misstag, man ska vänta in bevis etc. Men det är nog redan dålig reklam.
Om någon som jobbar på Nymans finns på forumet kan det nog finnas flera anledningar till att man inte vill att folk ska veta att man jobbar på Nymans. Och visst, om det stämmer, så är det ett pinsamt misstag från Nymans sida. Särskilt då de är AD för VC. Hela min poäng är att det är dålig reklam för Nymans, baserat på vad? En helt ny medlem som inte gjort ett enda inlägg innan hen startade denna tråd. Och alla köper det som sanning. Det är skrämmande.
Absolut inte alla. Men många. Jag tycker bara att det är ett intressant beteende, och absolut inte exklusivt för denna tråd. Man ser det överallt på nätet, människor som delar olika artiklar utan en tanke, som sedan visar sig vara fel eller rena lögner. I tråden så var många skeptiska till en början, men när hen väl skrivit att Kaplans gett ok så togs det för sanning av många. Men som tur var inte av alla. Med det sagt, så kan historien mycket väl vara sann, men jag vet inte än och väntar tills jag sett intyget.Nja, alla har ju inte köpt det förutsättningslöst..
Om någon som jobbar på Nymans finns på forumet kan det nog finnas flera anledningar till att man inte vill att folk ska veta att man jobbar på Nymans. Och visst, om det stämmer, så är det ett pinsamt misstag från Nymans sida. Särskilt då de är AD för VC. Hela min poäng är att det är dålig reklam för Nymans, baserat på vad? En helt ny medlem som inte gjort ett enda inlägg innan hen startade denna tråd. Och alla köper det som sanning. Det är skrämmande.
Absolut inte alla. Men många. Jag tycker bara att det är ett intressant beteende, och absolut inte exklusivt för denna tråd. Man ser det överallt på nätet, människor som delar olika artiklar utan en tanke, som sedan visar sig vara fel eller rena lögner. I tråden så var många skeptiska till en början, men när hen väl skrivit att Kaplans gett ok så togs det för sanning av många. Men som tur var inte av alla. Med det sagt, så kan historien mycket väl vara sann, men jag vet inte än och väntar tills jag sett intyget.
Håller med till 100%. Nu har jag svävat ut lite, det jag tycker är intressant är själva beteendet som vissa uppvisat i tråden.Jag tror varken bu eller bä och till jag sett intyg så uttalar jag mig icke i sakfrågan.
Absolut! Jag kan igen inte bära mkt mer än 40mm. Men visst hade jag hellre haft den på 37 mm.Satan vad snygga klockor de finns mellan 33-39 mm... Men ser 40mm litet ut på en, ja då är det inte mkt att göra. Grattis till intyget och kanonfin dinka!