• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äkta eller ej?

Kul att det löste sig!

Och grattis till en riktigt rolig klocka. Helstålsmodellen är en av mina absoluta favoriter!

• Like
Reactions: SFS
Skönt att se att det gick bra, att trycka "F5" i denna tråden blev integrerat i mina vardagsrutiner.
På sätt och vis kommer jag sakna spänningen, men skönt att det löste sig för dig!

Grattis till en väldigt fin klocka!

• Like
Bra att det löste sig.
Tycker även det är skönt att du tagit detta med ro.
Både att bli kallad troll och anklagad för att äga falsk klocka...

Tycker du fick rimlig ersättning från Nymans.
Hoppas bara att det ingick en ordentlig ursäkt...

Grym klocka du äger med, Grattis till den!

• Like
Jag kryper till korset och ber om ursäkt om jag i ett förvirrat tillstånd kan ha kallat SFS ett hmmmm troll.

Innerst inne visste jag att du var äkta :bag:.

Grattis till dig och mig som lärt mig en läxa. Men vilken underhållande tråd.

• Like
Bra att det löste sig.
Tycker även det är skönt att du tagit detta med ro.
Både att bli kallad troll och anklagad för att äga falsk klocka...

Tycker du fick rimlig ersättning från Nymans.
Hoppas bara att det ingick en ordentlig ursäkt...

Grym klocka du äger med, Grattis till den!
Nu missade jag något. Vad var ersättningen?

Sådär.
image.jpg

Bra att det löste sig och att du nu är säker på klockas äkthet. Dock kunde du ju gjort detta med äkthetsintyg direkt kanske och sedan berättat för oss. Fast det hade ju inte blivit en lika rolig tråd att följa iof ;)

• Like
Grattis till en fantastisk fin klocka med intyg dessutom. Men tack oxå för en presentation som har krossat alla fördomar om att man kan inte komma in så där, ha en sån klocka och vara student.. eller har haft frl beteende och tagit det förlugnt. Du är legend efter 10 inlägg!

Ta
Grattis till en fantastisk fin klocka med intyg dessutom. Men tack oxå för en presentation som har krossat alla fördomar om att man kan inte komma in så där, ha en sån klocka och vara student.. eller har haft frl beteende och tagit det förlugnt. Du är legend efter 10 inlägg!
Tackar! Jag är ju medlem på TTT sen två år men bara inte orkat regga mig här. Dessutom är ju nog den på 34 mm betydligt billigare än jumbon. Finns ju inte många, men har sett dem från 3500-10 000 eur.

SFS. Skrev tidigare * Gick via Krons ur först, de hade inte rätta grejerna och vid Nymans bjöd de på länkkortningen*

Nått som skulle ha kostat 250 kr.
Jag sa dock inget om mitt tidigare besök, dock tror jag en kille på Krons ur kände till denna tråd (gick dit direkt efter Kaplans). Så de kan ju ha läst det också. Men men, trevligt med gratis länkkortning! Det duger bra!

Ska också ta och tacka för stödet;). Vill inte heller gnälla allt för mycket på Nymans, dock var det ju oproffsigt gjort att efter 2 minuter ropa fake.

Bra att det löst sig. Men det vore väl ganska intressant att höra vad Nymans sa ang den felaktiga bedömningen. Eller slängde du aldrig upp intyget på disken?

Såg nu att du inte nämnde det tidigare besöket. Förstår att det kan kännas pinsamt. Men helt ärligt så borde de få veta. Om inte annat så för att lära sig något!

Bra att det löst sig. Men det vore väl ganska intressant att höra vad Nymans sa ang den felaktiga bedömningen. Eller slängde du aldrig upp intyget på disken?

Såg nu att du inte nämnde det tidigare besöket. Förstår att det kan kännas pinsamt. Men helt ärligt så borde de få veta. Om inte annat så för att lära sig något!

De vet nog redan. Nån där har säkert läst tråden och skäms i tystnad...:bag:

Tillbaka
Topp