• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det någon som läst...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Wow, satan vad roligt!
Roligt för dig förstås men även för oss andra KS'are som nu kan sola oss i glansen från dig ;)
Jag måste springa ner och köpa tidningen och i kön till kassan ska jag säga högt och tydligt:
Jag känner honom! Han är lite galen...

Grattis :)


Haha...TACK din tokstolle där ;)!!! Ja...det skulle vara något det, du skulle bara få onda ögat av damen din, sen skulle du få sluta hänga här på klocksnack då vi har ett dåligt inflytande på dig :D.
 
Grattis! Här är jag bredvid Bond :)
moore.jpg
 

Biffbert

Cartier
aha det känner jag igen, ville bestämt minnas att jag gick med på den men som sagt har inte sett röken av någon tidning så antog att jag blivit "lurad" eller att något blivit fel.

Men då är det bara att hålla ut då kanske, detta nummer vore ju väldigt kul att få!

Yep samma här, men de gjorde nån uppdatering i slutet av april där de avslutade KS-dealen så mycket möjligt att de väntade in alla intresserade innan bearbetningen gick igång :)
 

Plaza Watch

Breitling
Vore bra om Plaza Watch kunde klargöra om vi som tog dealen får det här numret eller får vänta längre. :)


Hej,

Självklart ingår numret i erbjudandet. Tidningen är skickad från vårt tryckeri till er prenumeranter. Vet att några fått den och andra har inte fått den, ha tålamod med posten :) Om ni inte fått tidningen innan nästa fredag vänligen inboxa mig.

/Plaza Watch
 
Topp