• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det någon som läst...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt coolt!! Men VAR I HELVETE ÄR MIN TIDNING???!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Couldn't have happened to a nicer guy!

Härligt :)

Tackar, tackar!

Men är väl lite schysst för att vara en Norrlänning kanske :D, var faktiskt så här. Kvällen före dom skulle dyka upp, så läste jag faktiskt intervjun som Ministern hade varit med i Rob Engströms "tidning" Doing Time, bara för att få lite inspiration. Så man är i ju i fint sällskap nu mera ;) Hehe...
 
Senast ändrad:

BadkarsPiraten

Vacheron
Wow vad coolt!
Riktigt kul att du fick vara med i tidningen! Eller ska jag säga att Plaza Watch fick äran att ha med dig i tidningen? ;)

Det känns som att man får komma över med lite pulverkaffe och en termos varmt vatten och pilla lite på fina klockor hos dig någon gång i framtiden! Om man är välkommen dvs ;)
Det är bara ett stenkast ifrån Västerås.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Wow vad coolt!
Riktigt kul att du fick vara med i tidningen! Eller ska jag säga att Plaza Watch fick äran att ha med dig i tidningen? ;)

Det känns som att man får komma över med lite pulverkaffe och en termos varmt vatten och pilla lite på fina klockor hos dig någon gång i framtiden! Om man är välkommen dvs ;)
Det är bara ett stenkast ifrån Västerås.

Tack!

Klart att du är välkommen klockbroder ;), alla som vill tjabba klockor är mer än välkomna hem till mig, ta med några klockor och ett gött humör, så står jag för resten :D.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Tack!

Klart att du är välkommen klockbroder ;), alla som vill tjabba klockor är mer än välkomna hem till mig, ta med några klockor och ett gött humör, så står jag för resten :D.


Perfekt!
Kan höra av mig nästa gång jag befinner mig i Svea Rike så får vi styra upp någonting ;)
Tar självklart de uren som finns i min lilla samling! :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Perfekt!
Kan höra av mig nästa gång jag befinner mig i Svea Rike så får vi styra upp någonting ;)
Tar självklart de uren som finns i min lilla samling! :D

Det tycker jag!

Går ju mot bättre tider (sommaren), ljust länge, vi styr upp något bara, helg eller vardag. Helgen är bäst kanske, kan vi snacka klockor länge, hehe. Är inte antalet klockor man har som är viktig, det är kärleken till dom som är viktigare.
 

UNO

Panerai
Mkt bra reportage, det visar än en gång att klockor är roligare tillsammmans med den som har den runt handleden.
Den engelska ed av PW har haft StreetStyle-sidor, absolut överlägset allt.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Det tycker jag!

Går ju mot bättre tider (sommaren), ljust länge, vi styr upp något bara, helg eller vardag. Helgen är bäst kanske, kan vi snacka klockor länge, hehe. Är inte antalet klockor man har som är viktig, det är kärleken till dom som är viktigare.


Vi får se hur mycket jag är i Sverige under sommaren bara men något skall vi ordna till tycker jag!
Helgen är alltid bäst, då finns det tid för det mesta.
Antal betyder inte allt som du säger, vem vet det kanske bara är jobbigt med för många? ;)
 

MariaE

Panerai
Stiligt! Jag minns inte om min prenumeration gick i land, jag hade lite tekniska bekymmer vid beställningen. Har jag inte tidningen till nästa fredag så blir det raka spåret till kiosken för Plazawatch. :smug:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tacka alla för dom fina och trevliga kommentarerna, detta blir bara ännu större när det verkar vara så många som gläds med mig över detta som skrevs i Plaza Watch, ni är för gosiga alla :heart: :D:cool: för detta värmer!!!

Trevlig helg alla!

Mvh // Af sjodahl
 
01fc6e663d02cc229d2b784b7ca7bab2.jpg


Af.... Vill ha den signerad när vi ses på en GTG![emoji3]
 
Topp