Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe trevligt, kan man få beställa ett signerat ex?
Där satt den Af Sjodahl, tidningen kom idag.
Visade bilden för hustrun och hon frågade "vem är det?" tror hon menade att du såg yngre ut.![]()
Du är kung!!
Couldn't have happened to a nicer guy!
Härligt![]()
Wow vad coolt!
Riktigt kul att du fick vara med i tidningen! Eller ska jag säga att Plaza Watch fick äran att ha med dig i tidningen?
Det känns som att man får komma över med lite pulverkaffe och en termos varmt vatten och pilla lite på fina klockor hos dig någon gång i framtiden! Om man är välkommen dvs![]()
Det är bara ett stenkast ifrån Västerås.
Tack!
Klart att du är välkommen klockbroder, alla som vill tjabba klockor är mer än välkomna hem till mig, ta med några klockor och ett gött humör, så står jag för resten
.
Perfekt!
Kan höra av mig nästa gång jag befinner mig i Svea Rike så får vi styra upp någonting![]()
Tar självklart de uren som finns i min lilla samling!![]()
Det tycker jag!
Går ju mot bättre tider (sommaren), ljust länge, vi styr upp något bara, helg eller vardag. Helgen är bäst kanske, kan vi snacka klockor länge, hehe. Är inte antalet klockor man har som är viktig, det är kärleken till dom som är viktigare.
Det gläder mig att läsa detta, det var du värd, grattis Sjödahl.![]()