Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är felstavat.
Inte jag som stavat.Det är felstavat.
Just det. Jag är även en besserwisser.
Träffa nya bekantskaper, har utöver min fru inte lagt till ett nytt nummer i mobilen sedan jag var 14-15.
@JLW Lite hjälp på vägen angående det senare problemet..De flesta bollsporter och slå in paket. Men det sistnämnda har nog en mer allmän könsfråga.
Träffa nya bekantskaper, har utöver min fru inte lagt till ett nytt nummer i mobilen sedan jag var 14-15.
Då är vi två!
Tack fin gest! Men jag älskar mitt liv, jag har några vänner sen barnsben. Förtydligande kanske; Jag förstår inte att umgås med någon som jag inte vet skulle kunna ge sitt liv för mig om man ska hårddra det. Jag förstår inte ytligare former av bekantskap, det gör mig obekväm. Sen kan jag ju inte finna en ny djupare vänskap utan att börja med en ytligare bekantskap, så jag låser väl möjligheten till nya vänner av ren bekvämlighet och en rädsla att bli lurad.Äh va fan ryck upp er. Brukar inte ha mycket fritid till övers men skicka PM så får ni mitt nummer så tar jag mig tid. Bor ni i Stockholm eller har vägarna förbi så är det bara att höra av er. Ni kan ju inte sitta och tråka för er själva.![]()
For realz... Är extremt dålig på att simma. Har påbörjat nybörjarcrawlutbildning och har ångest innan lektionerna.
Ung alltså ?Svårartad misantrop och materialist, därav signaturen. Bryr mig också lite för mycket om mitt fotbollslag. Gillar datorspel för mycket.
Fördomsfull!Ung alltså ?
![]()
Exakt sådan är jag också, kusligt hur det kan finnas andra med samma moment 22 problem när det gäller vänskapsrelationer.Tack fin gest! Men jag älskar mitt liv, jag har några vänner sen barnsben. Förtydligande kanske; Jag förstår inte att umgås med någon som jag inte vet skulle kunna ge sitt liv för mig om man ska hårddra det. Jag förstår inte ytligare former av bekantskap, det gör mig obekväm. Sen kan jag ju inte finna en ny djupare vänskap utan att börja med en ytligare bekantskap, så jag låser väl möjligheten till nya vänner av ren bekvämlighet och en rädsla att bli lurad.![]()
Själv kallar jag mina fördomar för fakta och då klingar det genast mycket bättre.Fördomsfull!
Härmed vill jag vill boka dig till årets julbord. Rudolf med röda mulen och White christmas är mina favvisar !Jag sjunger så jävulskt uselt att det inte ens är komiskt, utan bara tragiskt. Detta skiter jag allt som oftast högaktningsfullt i, om jag vill slakta någon klassiker gör jag det![]()
Äh. Låt en människohatare vara människohatare bara. Tror fan aldrig jag kommer växa från det.Själv kallar jag mina fördomar för fakta och då klingar det genast mycket bättre.
Som bonus slänger jag in min personliga piece de la resistance; "My heart will go on"!Härmed vill jag vill boka dig till årets julbord. Rudolf med röda mulen och White christmas är mina favvisar !
Det tror jag inte att jag kommer heller, detta sinnestillstånd försvinner inte med åren.Äh. Låt en människohatare vara människohatare bara. Tror fan aldrig jag kommer växa från det.![]()
Vilken inlevelse, tajming, frasering och känsla....Som bonus slänger jag in min personliga piece de la resistance; "My heart will go on"!Tänk dig denna version fast med sång
Fasen det är ju jätteskoj att lära sig crawla . Gick en crawl kurs för några år sedan . Attans vilken skillnad när man kan tekniken och bemästrar andningen . Sen tar det lång tid att bli någorlunda bra . Ångest för att jag inte gjorde det när jag var ung och rask istället .For realz... Är extremt dålig på att simma. Har påbörjat nybörjarcrawlutbildning och har ångest innan lektionerna.
Äh va fan ryck upp er. Brukar inte ha mycket fritid till övers men skicka PM så får ni mitt nummer så tar jag mig tid. Bor ni i Stockholm eller har vägarna förbi så är det bara att höra av er. Ni kan ju inte sitta och tråka för er själva.![]()
+1 Om man kunde be Gud om endast en uppgradering av sin kropp skulle min önskan vara en kombinerad av/på & volymkontroll knapp till hörseln. Rätt bakom flerpen nederst på örat vore perfektÄr kass på att lyssna på och ta in allt dravel som är för mig ointressant.![]()