• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt dålig på någonting ? Dela med dig av dina tillkortakommanden.

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
@Equilibrium :smug:
image.jpg
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Jag är extremt dålig på att lyssna på andra människor när jag gör någonting, kan vara något så simpelt som när jag ska göra kaffe på morgon och sambon ber mig klä på dottern efter så har jag glömt att jag ska klä på dottern bara för jag är så upptagen med kaffe görandet... simultankapacitet?
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Äh va fan ryck upp er. Brukar inte ha mycket fritid till övers men skicka PM så får ni mitt nummer så tar jag mig tid. Bor ni i Stockholm eller har vägarna förbi så är det bara att höra av er. Ni kan ju inte sitta och tråka för er själva. :)
Tack fin gest! Men jag älskar mitt liv, jag har några vänner sen barnsben. Förtydligande kanske; Jag förstår inte att umgås med någon som jag inte vet skulle kunna ge sitt liv för mig om man ska hårddra det. Jag förstår inte ytligare former av bekantskap, det gör mig obekväm. Sen kan jag ju inte finna en ny djupare vänskap utan att börja med en ytligare bekantskap, så jag låser väl möjligheten till nya vänner av ren bekvämlighet och en rädsla att bli lurad. :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Tack fin gest! Men jag älskar mitt liv, jag har några vänner sen barnsben. Förtydligande kanske; Jag förstår inte att umgås med någon som jag inte vet skulle kunna ge sitt liv för mig om man ska hårddra det. Jag förstår inte ytligare former av bekantskap, det gör mig obekväm. Sen kan jag ju inte finna en ny djupare vänskap utan att börja med en ytligare bekantskap, så jag låser väl möjligheten till nya vänner av ren bekvämlighet och en rädsla att bli lurad. :)
Exakt sådan är jag också, kusligt hur det kan finnas andra med samma moment 22 problem när det gäller vänskapsrelationer.
Vi kan bli stenrika om vi håller regelbundna seminarium om detta för psykolog-studenter !
 

rogart-63

Patek
For realz... Är extremt dålig på att simma. Har påbörjat nybörjarcrawlutbildning och har ångest innan lektionerna.
Fasen det är ju jätteskoj att lära sig crawla . Gick en crawl kurs för några år sedan . Attans vilken skillnad när man kan tekniken och bemästrar andningen . Sen tar det lång tid att bli någorlunda bra . Ångest för att jag inte gjorde det när jag var ung och rask istället .
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Äh va fan ryck upp er. Brukar inte ha mycket fritid till övers men skicka PM så får ni mitt nummer så tar jag mig tid. Bor ni i Stockholm eller har vägarna förbi så är det bara att höra av er. Ni kan ju inte sitta och tråka för er själva. :)

Haha jobbar som en idiot på veckorna, plus jag har min två åriga dotter och en underbar fru att underhålla..

Så det räcker faktiskt för mig, mina gamla vänner ( som bara var rent ut sagt falska ) dom klarar jag mig lika bra utan!
Vad ska man med människor till som inte tillför en någonting alls?
( och nej jag är inte bitter )

Men jag ska komma ihåg din invit den var väldigt vänlig måste jag säga!
 
Senast ändrad:
Topp