Fan va tråkig du är!Familjeliv på den här tråden alltså. Suck.
Eller tycker du att du tillför någonting bra över huvudtaget genom att kommentera något sånt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va tråkig du är!Familjeliv på den här tråden alltså. Suck.
Hahaha den va fet!Helt rätt.
Öööh, vem ? Jag ?Fan va tråkig du är!
Eller tycker du att du tillför någonting bra över huvudtaget genom att kommentera något sånt ?
Eller personen han citerade?Öööh, vem ? Jag ?
Nejnej absolut inteÖööh, vem ? Jag ?
Träffa nya bekantskaper, har utöver min fru inte lagt till ett nytt nummer i mobilen sedan jag var 14-15.
Inte jag heller.
Faktum är att jag bara har ett enda nummer i min telefonbok och det är en telefonuppringning till en motordriven grind på jobbet som jag kan ringa till för att öppna upp.
En vuxen man har inga vänner, bara ett par bekanta.![]()
Jag är född med två vänstertummar mitt i högerhanden. Jag är aggressivt okunnig om allt vad lagsport i allmänhet heter och fotboll i synnerhet. När jag slår in julklappar ser slutresultatet ut som om en full tomte backat över paketen med släden och sedan låtit Rudolf bajsa på dessa. Mina stekta ägg har två lägen: små slempölar eller kremerade. Jag kan inte komma ihåg ett telefonnummer ens om mitt liv hänger på det. Och jag har helt fått sluta med ljusa kläder då jag aldrig kan slutföra en måltid utan att spilla ned mig.
Testar igen då allas respons uteblev.Jo, en sak till:
Fjäska, eller slicka uppåt. Det vet jag helt ärligt inte hur man gör. Tips? Ska vara bra ibland har jag hört. Bland annat inom företagshierarkin.
Nä va som du är, det är bäst. Slickare får sin skit i livet efter detta eller ännu tidigare.Testar igen då allas respons u
... Och du är nästan 20 år yngre än mig, tro mig det blir bara värre och värreKomma ihåg saker.
Jag glömmer ALLT!
Åker på lunch och säger till kollegan att vi ska åka till ett ställe efter lunch.
Sagt och gjort, 100 meter innan korsningen säger kollegan till mig att vi ska ju "dit".
Ja ja ja, inga problem.
Jag kör likförbannat igenom korsningen varpå han undrar vad fan jag håller på med.
"Vadå för något??"
Varje dag.
... Och du är nästan 20 år yngre än mig, tro mig det blir bara värre och värre![]()
Du är inte allt för vass på att planera hellerJag är dålig på att svara på sms