• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt dålig på någonting ? Dela med dig av dina tillkortakommanden.

denjohan

Rolex
Pledge Member
Jag är född med två vänstertummar mitt i högerhanden. Jag är aggressivt okunnig om allt vad lagsport i allmänhet heter och fotboll i synnerhet. När jag slår in julklappar ser slutresultatet ut som om en full tomte backat över paketen med släden och sedan låtit Rudolf bajsa på dessa. Mina stekta ägg har två lägen: små slempölar eller kremerade. Jag kan inte komma ihåg ett telefonnummer ens om mitt liv hänger på det. Och jag har helt fått sluta med ljusa kläder då jag aldrig kan slutföra en måltid utan att spilla ned mig.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Fasen det är ju jätteskoj att lära sig crawla . Gick en crawl kurs för några år sedan . Attans vilken skillnad när man kan tekniken och bemästrar andningen . Sen tar det lång tid att bli någorlunda bra . Ångest för att jag inte gjorde det när jag var ung och rask istället .
Nej av flera anledningar varav en är att jag svalde halva bassängen senast och en är att det är kl 06 måndagmorgnar.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tack fin gest! Men jag älskar mitt liv, jag har några vänner sen barnsben. Förtydligande kanske; Jag förstår inte att umgås med någon som jag inte vet skulle kunna ge sitt liv för mig om man ska hårddra det. Jag förstår inte ytligare former av bekantskap, det gör mig obekväm. Sen kan jag ju inte finna en ny djupare vänskap utan att börja med en ytligare bekantskap, så jag låser väl möjligheten till nya vänner av ren bekvämlighet och en rädsla att bli lurad. :)

Haha jobbar som en idiot på veckorna, plus jag har min två åriga dotter och en underbar fru att underhålla..

Så det räcker faktiskt för mig, mina gamla vänner ( som bara var rent ut sagt falska ) dom klarar jag mig lika bra utan!
Vad ska man med människor till som inte tillför en någonting alls?
( och nej jag är inte bitter )

Men jag ska komma ihåg din invit den var väldigt vänlig måste jag säga!

Trist med ert liknande scenario att den ena är rädd att bli lurad och den andra haft falska vänner. Men skönt att höra att ni verkar vara nöjda ändå och fylla er tid. Man får dock ta hänsyn tid att alla inte har samma rätt och fel syn så bara för man själv tycker att någon gör ett misstag så kanske det inte är världens största grej så man hakar upp sig för mycket på det och förstör en vänskap i onödan. :)
 

Warwian

Cartier
Jag är ibland, ironiskt nog, hopplös på att hålla tider. Jag är också helt hopplös vad gäller att skjuta upp saker så långt det bara går.
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Trist med ert liknande scenario att den ena är rädd att bli lurad och den andra haft falska vänner. Men skönt att höra att ni verkar vara nöjda ändå och fylla er tid. Man får dock ta hänsyn tid att alla inte har samma rätt och fel syn så bara för man själv tycker att någon gör ett misstag så kanske det inte är världens största grej så man hakar upp sig för mycket på det och förstör en vänskap i onödan. :)

Mitt senario är väldigt invecklat och är ett jävligt tråkigt samtalsämne som jag absolut inte tänker berätta här. Med all respekt :)

Men jag förstår vad du menar med olika människors syn på rätt & fel
 

Wettex

Cartier
Jag är ordentligt glömsk.
Ett exempel scenario, hände faktiskt förra veckan; om jag håller på och skalar potatis och jag måste vända på köttbiten i stekpannan. Efter att han vänt köttbiten hittar jag inte potatisskalaren, inte ovanligt att den brukar ligga inne i badrummet eller i ett köksskåp...

Eller då du glömde bort vart du lagt servicekvittot till Aquatimern och aldrig hittade åt det igen.....:D
 

Räven

Cartier
Jag är extremt dålig på att lyssna på andra människor när jag gör någonting, kan vara något så simpelt som när jag ska göra kaffe på morgon och sambon ber mig klä på dottern efter så har jag glömt att jag ska klä på dottern bara för jag är så upptagen med kaffe görandet... simultankapacitet?
Men kaffet smakar utmärkt:D
 
L

LadyA

Guest
Jag anser mig inte vara något. Du kan ju inte förneka fakta. Du har ett utmärkt exempel i form av denna tråd. Nonsens i högsta grad.

Alltså.. Du har inte hållit dig till topic alls i denna tråd! Utan du har tjafsat om nonsens :confused: Gillar man inte trådens ämne behöver man öht inte svara eller läsa den.
Finns en massa Offtopic-trådar på KS som inte är klockrelaterade - ska man ta bort dem försvinner hela "Lifestyle".

Om du verkligen tycker att en person skriver strunt är det bara att välja "ignorera"-funktionen. Använd den och slipp irritera dig och skapa tråkig stämning i trådar :)
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
Är extremt jävla dålig på att vakna på morgonen. Har alltid varit det så länge jag kan komma ihåg. Har provat allt, men vad jag än gör så hjälper det inte. Tur att man är gift och har någon som kan sparka upp en, annars hade jag garanterat inte haft något jobb kvar! Kommer alltid till jobbet antingen prick eller någon minut över den tid jag börjar.

Är också extremt dålig på "pub-sporter" som biljard och dart.

Kan även bli väldigt disträ om jag håller på med något som intresserar mig. Precis som att omvärlden försvinner ett tag, vilket inte är så bra. För mig iallafall :)

Säger det samma. Förutom att jag kanske inte är sämst på pub-sporter.
 
Topp