• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt dålig på någonting ? Dela med dig av dina tillkortakommanden.

CyberAndre

Cartier
Är du riktigt jädrans oförbätterligt ruttet (+ x antal superlativ) dålig på någonting ?
Här kan vi ohämmat dela med oss av det vi helst skulle gräva ned under golvet i den becksvarta garderob där våra tillkortakommanden göms.
Mer än gärna rudimentära således :)
Som trådstartare tar jag mig friheten att släppa första bomben. Jag suger fett på att skiva ost, ja pojkar och flickor ni läser helt rätt.
En sådan trivial och enkel sak som att skära ostskivor från en ost bereder mig abnorma svårigheter och är något jag helt värdelös på.
Det blir skidbackar på nolltid, osten spricker sönder så det ramlar av kvadratcentimer stora bitar, stora jack mitt i osten mm.
Det färdiga resultatet då ? Ja för hur komplicerat kan det vara egentligen......

Suck.... skivorna skall vi helst inte tala om....aldrig rätt storlek, ojämna i tjocklek, ihopskrynklade som zicksack sömmen på farmors gamla symaskin...
Vad sitter ni på för usla kunskaper ? Dela med er, förhoppningsvis kan vi skratta åt eländet tillsammans....
Vilken rolig tråd!!
Ja, jag är fullständigt hopplös när det gäller att gå och lägga mig i tid. Varje morgon lovar jag mig själv att jag minsann skall lägga mig i tid på kvällen. Händer aldrig. Så här håller jag på - varje dag. Ganska sjukt när jag tänker efter.
Städning. Värdelös. Träning. Värdelös. Spenderar hellre åtskilliga timmar åt att studera klockor.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vilken rolig tråd!!
Ja, jag är fullständigt hopplös när det gäller att gå och lägga mig i tid. Varje morgon lovar jag mig själv att jag minsann skall lägga mig i tid på kvällen. Händer aldrig. Så här håller jag på - varje dag. Ganska sjukt när jag tänker efter.
Städning. Värdelös. Träning. Värdelös. Spenderar hellre åtskilliga timmar åt att studera klockor.
Hur tusan har du tagit dig in i min hjärna ?
 
Topp