Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rebelliskt!Idag fick jag frågan i säkerhetskontrollen: "Tar du av dig klockan?"
Jag: "Nej". Och så gick jag![]()
Definitionen av att vara outlaw på KS!Idag fick jag frågan i säkerhetskontrollen: "Tar du av dig klockan?"
Blev också av med min cigarrtändare i kontrollen på O' Hare. Har både innan och efteråt ofta rest med cigarrtändare i handbagaget. Det verkar helt slumpmässigt med andra ord.Aldrig i helvete! Har aldrig pipit heller
Dock blev jag av med min cigarrtändare nu senast från Munchen, den låg i handbagaget,
vanlig tändare OK, inte cigarr..
Har blivit av med en dubbelgiljotin på CdG.. Undrar just hur man tänkte där...Blev också av med min cigarrtändare i kontrollen på O' Hare. Har både innan och efteråt ofta rest med cigarrtändare i handbagaget. Det verkar helt slumpmässigt med andra ord.
Äkta hardcore gamer som tar med sig Xbox i handbagaget!Klockan och diverse armband åker ner i handbagaget strax innan säkerhetskontrollen. Jag är besatt av att komma igenom säkerhetskontrollen så smidigt som möjligt, men lik förbannat blir jag ofta utsatt för diskriminerande vakter som ska utföra stickprov, klaga på mitt xbox som jag har med i handbagaget etc.
Senast blev jag tillsagd att ta av mig den. Whatcha gonna do?!
Har aldrig tagit av annat än då jag blev ombedd i Bordeaux förra hösten (SS UTC Skydiver).
Hade f ö då också missat att jag hade en liten Victorinox-pennkniv på nyckelknippan som de märkligt nog efter en tillsägelse lät mig behålla (!).
Tänker aldrig åka till U-länder av exakt denna anledning... Fy fan vad jag inte velat ta av klockan i Polen, kanske om man haft en låsbar ficka på jackan...
Aldrig i helvete! Har aldrig pipit heller
Dock blev jag av med min cigarrtändare nu senast från Munchen, den låg i handbagaget,
vanlig tändare OK, inte cigarr..
JättetufftIdag fick jag frågan i säkerhetskontrollen: "Tar du av dig klockan?"
Om den är under 6cm är det okej![]()
Hur kommer detta sig egentligen? går väl att använda som vapen ändå?