Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har heller aldrig tagit av den tidigare, utan plötsligt på Arlanda sist sa de till mig och det var bara att gilla läget.....Nu hade jag ingen klocka på mig att vara så orolig över, så den åkte ner i lådan, men nästa gång så tar jag av mig i förväg för att inte bli drabbad av "låd-tjuv" om jag har något finare på migAldrig tagit av den och kommer inte göra det heller. Ingen har heller bett mig ta av den så det känns onödigt![]()
aha se där..ska till ARN imorgon så får vi se om det även kan drabba mig..hoppas inte!Jag har heller aldrig tagit av den tidigare, utan plötsligt på Arlanda sist sa de till mig och det var bara att gilla läget.....Nu hade jag ingen klocka på mig att vara så orolig över, så den åkte ner i lådan, men nästa gång så tar jag av mig i förväg för att inte bli drabbad av "låd-tjuv" om jag har något finare på mig
som en chef!en klocka på vardera arm