• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets roligaste klockvecka och nyheter 2021. Samlingstråd.

Vad för implikationer har silver som material för boetten? Patina? Annan ton? Jag är inte så bekant med materialet

Länk till Tudor på instagram:

Riktigt coola släpp av Tudor. Jag hade kanske önskat att de hade dekorerat verken lite i silver och guld BB58 om du ska använda glasbaksida.
Det är fem års garanti och tio år till första servicen. Riktigt bra!

Lite priser på nya Tudor
Screenshot_20210407-132522_Instagram.jpg

Vad för implikationer har silver som material för boetten? Patina? Annan ton? Jag är inte så bekant med materialet
normalt de du nämner, både du, klockan och skjortan blir fläckig (svart). Möjligen har man hittat på något annat än koppar att blanda silvret med, eller så har man någon ytbehandling. Eller så tänker man sig helt enkelt att dom ska patineras...

Nästan 170 brak för guldaren. Inte för att jag på något vis är spekulant, men är det inte lite väl lattjo för en Tudor?

Grymt snygg dock!

Ja vad ska man säga om Rolex släpp? Överträffar ändå mina lågt ställda förväntningar på en punkt och det är att de gjort Explorer 1 great again med rätt storlek. Men wtf gör de en TT Expy för? Fortsätter att förvandla sina toolklockor till icke-tooliga.
Enig.
Helt rätt size men totalt hjärnsläpp med TT.
Rolex går från oklarhet till oklarhet.

Tillbaka
Topp