Jo det är klart men ändå lite halvhjärtat. Och så läder på dykareTror länk skulle få priset att springa iväg ganska duktigt - denna ligger förmodligen redan högt prismässigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det är klart men ändå lite halvhjärtat. Och så läder på dykareTror länk skulle få priset att springa iväg ganska duktigt - denna ligger förmodligen redan högt prismässigt
måste ha varit span på owg-trådenJo det är klart men ändå lite halvhjärtat. Och så läder på dykare
Fyfan vilken vidrig voiceover. Bara hans prat gör mig osugen på Tudors nyheter...Det finns ett filmklipp på Tudors Instagram.
Invicta klockan 15:00 tror jagNär kommer klock-släppen för vuxna..? ;P
Är inte deras för jättar...?Invicta klockan 15:00 tror jag
Nu är du är väldigt kräsen tycker jagÄr inte deras för jättar...?
Fyfan vilken vidrig voiceover. Bara hans prat gör mig osugen på Tudors nyheter...
Silvriga BB58 har det också enligt deras IG..
As cool!Vad tycker modden om BB58 i silver. Har nog aldrig sett en klocka i silver förut. Kan inte vara så vanligt.
As cool!
Nej inte jag heller sett det förut, jag blev förvånad över priset, 43k. Jag tänkte att det skulle vara närmare guld än stål.
Hur är det med vikten? Kommer det kännas som en stålklockan eller en guldklocka tro.
Varför ingen länk till den heller? Kan ju inte vara priset som orsak här?Koolaste släpper i år, Tudor BB58 med silverboett...
Gissningsvis har man räknat på detta och släpper en klocka för 43k och sedan kan man alltid komplettera med en länk för 10k. Marginalen ligger inte i den huvudsakliga varan utan i accessoarerna.Tudor BB uten lenke er en no-go. Alt for stort tomrom mellom reim og urkasse.
Kke inte tål tillräckligt? Silver är mjuktVarför ingen länk till den heller? Kan ju inte vara priset som orsak här?
Det är guld också?Kke inte tål tillräckligt? Silver är mjukt
Personligen så tycker jag den hade varit ännu bättre om den hade varit 43 som bronsen men den kan bli ett köp åndå...Tycker nog personligen att silver bb58 är den tudor som är mest intressant. HAr väldigt svårt för fake-nitarna på black bays länkar så läder ser jag inte som ett problem. Dykare ska ju ändå vara på läder.
Det är för att de använt en Stephen Asshat Pulvirent -klon (Hodinkee radio fåntratten)Fyfan vilken vidrig voiceover. Bara hans prat gör mig osugen på Tudors nyheter...
Känns som byrån fått inspiration från ngn hurtig sport coach, apple och dataspelsvärlden och sedan skapat ngt.....Fyfan vilken vidrig voiceover. Bara hans prat gör mig osugen på Tudors nyheter...
Hahaha, inte vilket läder som helst heller... ReptilJo det är klart men ändå lite halvhjärtat. Och så läder på dykare
Är väl inget som lockar denna herre, men Piaget har släppt ett gäng, https://www.piaget.com/watches/watch-noveltiesJahapp, det var det det eller var det något mer "kul" som skulle presenteras idag?
Jodå, det mesta intresserar denna herre, speciellt festliga klockor som Piaget, tack!Är väl inget som lockar denna herre, men Piaget har släppt ett gäng, https://www.piaget.com/watches/watch-novelties
Varför ingen länk till den heller? Kan ju inte vara priset som orsak här?
Silver reagerar med svavel och blir missfärgat, huden utsöndrar en del svavel, så jag kan tänka mig att det är en orsak till att man valt att inte ha länk.Kke inte tål tillräckligt? Silver är mjukt