Bästa ifrån Tudor!
Vad är ändrat på den, i jämförelse med den förra chronon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa ifrån Tudor!
Läcker, men den vita var mer i min smak. Sen att snowflaken täcker visarna vid 3 och 9 är ju fortfarande väldigt märkligt.
Bästa ifrån Tudor!
den skulle nog bli både dyr och tung med länk i Silver...Varför ingen länk till den heller? Kan ju inte vara priset som orsak här?
Uppdaterat case, tunnare tydligen, tyckte de sa 14,4 mm, vet inte vad de tidigare Chrono's har legat på dock?Vad är ändrat på den, i jämförelse med den förra chronon?
Kön på Explorer i stål på 36mm kommer bli miltals på en dag. Bästa släppet de gjort på många år tror jag, objektivt sett.Kan nog vara det år Rolex fått minst bokningar på de nya modellerna.
Kul att det så olika känslor om släppen iår
För mig är 126710 på oyster typ det bästa som hänt. 36mm modern explorer har jag önskat mig så länge jag kan minnas och nya medium pilot är ju fantastisk. Blir att rensa garaget och samla tomburkar, här ska handlas klockor (eller iaf ställas på väntelistor)
Prislapp på denna?Little Lange 1 Moon Phase. Fantastisk urtavla och bara 36,8 * 10 mm.
Stod nån sida bak, ca 42 kEUR vill jag minnas.Prislapp på denna?
Fast guld är tyngre än silver och guldsubben har ju funnits med länk sen länge t.ex..den skulle nog bli både dyr och tung med länk i Silver...
Håller med, silver är närmare stål än guld i vikt.Fast guld är tyngre än silver och guldsubben har ju funnits länge t.ex.
Ja, men om man nu släpper en i silver som alternativ till guld vill man nog hålla priset nereFast guld är tyngre än silver och guldsubben har ju funnits med länk sen länge t.ex..
Jo, troligen är det så. Lite synd bara för oss som gillar dykare på länk. Nu är just BB58ans länk inget vidare ändå så kanske lika så bra.Ja, men om man nu släpper en i silver som alternativ till guld vill man nog hålla priset nere
Ja, men om man nu släpper en i silver som alternativ till guld vill man nog hålla priset nere
Ingen aning om vad en länk skulle kosta men att silvervarianten bara är 9.400 kr dyrare än motsvarande stålmodell förvånade mig liteJo, troligen är det så. Lite synd bara för oss som gillar dykare på länk. Nu är just BB58ans länk inget vidare ändå så kanske lika så bra.
Nya 5711 påminner en aning om en annan klocka.
Jo, om man bortser från länken, formen på boetten, kronskyddet, indexen, visarna och placeringen av datumvisningen
Skulle vara intressant att räkna ut... om någon har en stållänk att väga (stål 7,8 densitet, silver 10,5) så kan man ju höfta vad en i silver skulle väga. SilverprisetIngen aning om vad en länk skulle kosta men att silvervarianten bara är 9.400 kr dyrare än motsvarande stålmodell förvånade mig lite
Självklart, det är tavlan jag menar.
14,9mmUppdaterat case, tunnare tydligen, tyckte de sa 14,4 mm, vet inte vad de tidigare Chrono's har legat på dock?