• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åsikter om Rolex Milgauss?

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Är det @Moorflax och @-RI- som hamnat på Rubber b's Instagram?

Lokalkändisar :)

Screenshot_20190619_131016.jpg
 

Rolexmaster

Omega
Friends Of KS
Synd att milaguss underskattas. Hade en och sålde den snabbt. Nu ångrar jag mig. Känns som de inte är uppskattade för designen anledning till varför jag sålde min men även till varför jag ångrar mig. Nu vill jag ha en till
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Synd att milaguss underskattas. Hade en och sålde den snabbt. Nu ångrar jag mig. Känns som de inte är uppskattade för designen anledning till varför jag sålde min men även till varför jag ångrar mig. Nu vill jag ha en till
Enligt min mening är det bara bra att den ej "uppskattas" och att den stora mängden kollar på annat så slipper den hype och allt som kommer med det. Gillar du den, köp en. Vad andra tycker är oviktigt, det är du som ska kolla ner på klockan. Eller så köper man en stålsub för 100 000, känns rimligt :facepalm:
Bild på min gamla
IMG_20190616_141431_176.jpg

IMG_20190614_012941_952.jpg
 
Stod i begrepp att köpa en Milgauss för ett antal år sedan. Den sitter (som redan sagts i tråden) skönt på handlededen och är riktigt snygg, men.... Jag kan helt enkelt inte med sekundvisaren.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Enligt min mening är det bara bra att den ej "uppskattas" och att den stora mängden kollar på annat så slipper den hype och allt som kommer med det. Gillar du den, köp en. Vad andra tycker är oviktigt, det är du som ska kolla ner på klockan. Eller så köper man en stålsub för 100 000, känns rimligt :facepalm:
Bild på min gamla
IMG_20190616_141431_176.jpg

IMG_20190614_012941_952.jpg
Du menar att det är mer rimligt att köpa en Milgauss? Båda räknas väl ändå in som lyxklockor :)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Du menar att det är mer rimligt att köpa en Milgauss? Båda räknas väl ändå in som lyxklockor :)
Tror inte jag påstod något annat heller? Klart båda klockorna är lyxklockor. Är fullt medveten om att tillgång/efterfrågan styr priserna. Det pris man vill ha för en stålsub idag tycker jag personligen är larvigt högt. Har själv ägt både 114060 samt Hulk ett par gånger och det är ingen klockan jag skulle betala dagens priser för. Kör på Timex istället ;)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tror inte jag påstod något annat heller? Klart båda klockorna är lyxklockor. Är fullt medveten om att tillgång/efterfrågan styr priserna. Det pris man vill ha för en stålsub idag tycker jag personligen är larvigt högt. Har själv ägt både 114060 samt Hulk ett par gånger och det är ingen klockan jag skulle betala dagens priser för. Kör på Timex istället ;)
Så länge det är list så är jag nöjd :)
 
Topp