Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en invändning och det är att köper du en regal på ur o penn så lär inte den hålla så många år, visarna trillade av på min och hört samma från andra.Nämen snarare personligt naturligtvis så är vall alla klockor egentligen överskattade med tanke på att man kan köpa ett kvartsur för 200 kr på uropenn som förmodligen kommer att visa tiden perfekt eller eftersom att alla har en smartphone med exakt klocka. Men tex så tycker jag att Seiko skx007 är en överskattad modell. Älskar Seiko men dom har andra mer prisvärda och bättre modeller i mina ögon
Fattar vad du menarHar en invändning och det är att köper du en regal på ur o penn så lär inte den hålla så många år, visarna trillade av på min och hört samma från andra.
Men visst typ en casio fw91
Överskattat märke pga för stora boetter och sterila? Intressant, utveckla gärna.Grand Seiko för mig, framförallt pga boetterna - för stora. Lite för sterila för min smak. Men verkar ju populära bland entusiaster!
Boetter större än 44 ska tydligen börja att energiutjämningsbeskattas from 1 september.Överskattat märke pga för stora boetter och sterila? Intressant, utveckla gärna.
Var har du läst det ifrån?Boetter större än 44 ska tydligen börja att energiutjämningsbeskattas from 1 september.
Gäller ur inköpta from 20200901.
Förbannat hittepå MP☹
Det framgår i energiöverenskommelsen som regeringen nyligen träffade med oppositionspartierna.Var har du läst det ifrån?
Inte mer specifikt än så? Att länka själva webbplatsen räcker inte.Det framgår i energiöverenskommelsen som regeringen nyligen träffade med oppositionspartierna.
Det framgår i energiöverenskommelsen som regeringen nyligen träffade med oppositionspartierna.
Törs man även hoppas på någon form av miljöbonus för under 40mm?
Han skämtar..Inte mer specifikt än så? Att länka själva webbplatsen räcker inte.
Hmm, jag hörde att Solar klockor får dispens , men xtra tillägg på ceramic inserts samt de som har kol i sig blir förbjudna helt…Boetter större än 44 ska tydligen börja att energiutjämningsbeskattas from 1 september.
Gäller ur inköpta from 20200901.
Förbannat hittepå MP☹
Det är på gång.Törs man även hoppas på någon form av miljöbonus för under 40mm?
Skattebefriade efter lång och oklanderlig tidsvisning.Kom över till vintage. Inget skatt på allt över 30 år.
Håller med dig därHommages.
Jag skulle inkludera gshock här. Visst, jobbar man som brandman och så vidare kan det vara schysst men annars? Njae.
Men lite skumt argument ändå? Som om bara dykare bör köpa dykklockor, bara globetrotters bör köpa gmt?
G-shock är relativt billig, tål grymt mycket stryk, visar tiden perfekt, har många komplikationer och är ascoola. Den perfekta klockan för många. ^^
Jag tycker kvartsur på ur och penn är överskattade för 200krNämen snarare personligt naturligtvis så är vall alla klockor egentligen överskattade med tanke på att man kan köpa ett kvartsur för 200 kr på uropenn som förmodligen kommer att visa tiden perfekt eller eftersom att alla har en smartphone med exakt klocka. Men tex så tycker jag att Seiko skx007 är en överskattad modell. Älskar Seiko men dom har andra mer prisvärda och bättre modeller i mina ögon
Samma härJag tycker kvartsur på ur och penn är överskattade för 200kr