• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Dagen efter tisdag!
8DDDF9D8-4A61-48D2-897B-16AC2D11B18D.jpeg

Min goda vän Mikael @Aderskog har just köpt sin första ”riktiga” klocka. Mycket bra val enligt mig. Så vi tänkte att vi gör en mycket enkel ”in-boxing”. Hoppas ingen tar illa vid sig, och att ni tycker det är lite kul :)

Speedmaster un-boxing

Absolut inte, däremot bra jobbat!

Kul att det är omtyckt. Kommer många fler :) Men kommer nog inte upp i @Affe s kaliber :)

Först och främst ett stort GRATTIS till en riktig klassiker/IKON. Och jag går igång på lådor och alla tillbehör, det är så man vill ha sina klockor liggandes i samlingen.

Hej!

Helt spontant en vacker kväll kom jag på att skapa en Speedmaster community på Instagram för entusiaster och ägare av Speedmaster i Sverige.

•Det som delvis kommer att föra oss samman är den långa men unika hashtagg #speedmasterägareklubbsverige

•Det som kommer vara i fokus till en början är våra bilder

•Diskussioner kan man hålla i kommentarer under respektive bild

•Att entusiaster som gått i communityn väljer att följa varandra är något som skulle gynna communityn

•Kontot kommer att vara låst så att vi kan hålla det endast för entusiaster i Sverige

•Notera att detta är ett initiativ helt och hållet på hobbynivå. Men blir vi några hundra Speedmasterfans och vill utveckla det till något mer organiserat då tar vi det därifrån

048D9A19-163F-4E91-911A-A13A3104E718.jpeg

Hej!

Helt spontant en vacker kväll kom jag på att skapa en Speedmaster community på Instagram för entusiaster och ägare av Speedmaster i Sverige.

•Det som delvis kommer att föra oss samman är den långa men unika hashtagg #speedmasterägareklubbsverige

•Det som kommer vara i fokus till en början är våra bilder

•Diskussioner kan man hålla i kommentarer under respektive bild

•Att entusiaster som gått i communityn väljer att följa varandra är något som skulle gynna communityn

•Kontot kommer att vara låst så att vi kan hålla det endast för entusiaster i Sverige

•Notera att detta är ett initiativ helt och hållet på hobbynivå. Men blir vi några hundra Speedmasterfans och vill utveckla det till något mer organiserat då tar vi det därifrån

048D9A19-163F-4E91-911A-A13A3104E718.jpeg
Bra initiativ! :)

Tillbaka
Topp