Den är ju så galet snygg! Hur länge har du haft den?
BERÄTTA ALLT OM DEN!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BERÄTTA ALLT OM DEN!!
Grattis till den! Riktigt fin. Galen tavla!Tack,
Har haft den sedan 2013. Det är en 311.30.42.30.99.001 - eller lite enklare - en "speedyorite", dvs att urtavlan är gjord av en skiva meteorit. Det var en "limited edtition" (1975 ex) som kom 2010. Den var enligt många rejält överprissatt då - har för mig att det var 60-65 000 och det alltså för 10 år sedan. Idag är den rätt populär för den anses av många vara en av de snyggare "limited edition"-speedy: na... Jag håller givetvis med.
![]()
![]()
![]()
Vilken pjäs, urtavlan är ju magisk! Skriver definitivt under på snyggaste limited speedyn.Tack,
Har haft den sedan 2013. Det är en 311.30.42.30.99.001 - eller lite enklare - en "speedyorite", dvs att urtavlan är gjord av en skiva meteorit. Det var en "limited edtition" (1975 ex) som kom 2010. Den var enligt många rejält överprissatt då - har för mig att det var 60-65 000 och det alltså för 10 år sedan. Idag är den rätt populär för den anses av många vara en av de snyggare "limited edition"-speedy: na... Jag håller givetvis med.
![]()
![]()
![]()
Ja. Eriksson tar 6.600 kr för den, finns nog hos de flesta AD. https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/rassel-lank-till-speedmaster-moonwatch.htmlHar jag uppfattat det rätt att man kan köpa 1171-länk från AD till sin speedmaster? Isåfall, vad ligger prislappen på?![]()
Det stämmer! På Eriksons hemsida finns det med pris och allt. Huruvida priset är högt eller inte vet jag inte riktigt.. Själv kör jag "fulversion" med Uncle Seikos US1171 som jag upplever har typ samma kvalitet som Omegas egna 1171. Hade en ny 1171 från Omega till min förra speedy. Sedan är det ju roligare med originalgrejer såklart!Har jag uppfattat det rätt att man kan köpa 1171-länk från AD till sin speedmaster? Isåfall, vad ligger prislappen på?![]()
Ja det går. Jag köpte en till FOIS som kanske är lite smalare än till 005:an. Men totalt gick det på 5600,- eller 5700,- från AD. Så kanske runt 6000,- idag.Har jag uppfattat det rätt att man kan köpa 1171-länk från AD till sin speedmaster? Isåfall, vad ligger prislappen på?![]()
Tack,
![]()
![]()
![]()
Känns väl mindre jobbigt med den godbiten på armen?Övertid på jobbet ...
![]()
Haha ja men jag gillar fredagschipsen mer än klockor!!Känns väl mindre jobbigt med den godbiten på armen?![]()
jag är bitter att mitt klockintresse inte började för en 10 år sen, istället för iår![]()
Jag vet inte om ditt problem grundar sig i taskig impulskontroll, dåligt konsekvenstänk eller grava inlärningssvårigheter
Grattis!Det fikk bli en Speedy i dag så man kan börja poste her igjen![]()
![]()
Så trevligt passande länk
Eller hur! Forstner Bands, mycket trevlig.Så trevligt passande länk
Grattis!! Instämmer om pizzan. Käkade där i somras och var ju helt fantastisktÄntligen får man posta här!
Firar köpet med Sveriges bästa napoletanska pizza hos Lilla Napoli.![]()
Värmer att se!! Som västkustbo i exil vet jag hur bra det är därÄntligen får man posta här!
Firar köpet med Sveriges bästa napoletanska pizza hos Lilla Napoli.![]()