Pluggar i sällskap av nyförvärvet. Någon som känner igen boken?ledtråd den är väldigt tjock
![]()
-Sveriges Rikes Lag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pluggar i sällskap av nyförvärvet. Någon som känner igen boken?ledtråd den är väldigt tjock
![]()
Sveriges rikes lag såklart!!Pluggar i sällskap av nyförvärvet. Någon som känner igen boken?ledtråd den är väldigt tjock
![]()
Och väldigt innehållslös, i alla fall mot kriminella.Pluggar i sällskap av nyförvärvet. Någon som känner igen boken?ledtråd den är väldigt tjock
![]()
Nu kanske jag är helt ute och cyklar men är det möjligtvis senaste numret av Bamse för yngre?Pluggar i sällskap av nyförvärvet. Någon som känner igen boken?ledtråd den är väldigt tjock
![]()
I wishNu kanske jag är helt ute och cyklar men är det möjligtvis senaste numret av Bamse för yngre?
![]()
Det var nytt för mig. Vad är anledningen till att den utgått?Bästa Omegafans,
Ni kanske redan berört detta, men nämnder det så ni som vill ha en får chansen att köpa en. FOISen produceras inte längre och slut lager Omega.
Bästa Omegafans,
Ni kanske redan berört detta, men nämnder det så ni som vill ha en får chansen att köpa en. FOISen produceras inte längre och slut lager Omega.
Hur ser produktionsläget ut om 005? Hört att den ska ersättas av ny Speedy pro med 3186 och ceramic bezel bl.a.? Något ni kan bekräfta?Bästa Omegafans,
Troligtvis för att den har 1861 verketDet var nytt för mig. Vad är anledningen till att den utgått?
Garanterat tidsfråga innan det händer. Att FIOSen slutas tillverka tyder ju ännu mer på detta. FIOSen har ju också 1861 verketHur ser produktionsläget ut om 005? Hört att den ska ersättas av ny Speedy pro med 3186 och ceramic bezel bl.a.? Något ni kan bekräfta?
Nu börjar jakten för mig... Det låg en fullset på sälj här, men annonsören drog tillbaka. Måste varit två år sedan. Finns några på chrono, men den som är komplett är lite överprisad.
Någon som har tips på var jag ska leta?
När jag plockade ut 005 från Bergströms i Malmö förra veckan sa de att det var deras näst sista de får in. Kan vara säljprat men tog deras ord för detGaranterat tidsfråga innan det händer. Att FIOSen slutas tillverka tyder ju ännu mer på detta. FIOSen har ju också 1861 verket
Mycket möjligt att det är säljprat men tror det ligger en viss sanning i det. Sett på många forum liknande kommentarer sedan i mars typ.När jag plockade ut 005 från Bergströms i Malmö förra veckan sa de att det var deras näst sista de får in. Kan vara säljprat men tog deras ord för det
Varifrån köpte du den? Blir du inte sugen på att skaffa fler Speedys nu?Trots ett misslyckat försök kunde jag inte låta bli att köpa Moonwatch Only. Fick vända mig åt ett annat håll och idag kom den äntligen! Nu har jag att göra hela vintern och lite till. Ska bli så kul att nörda ner sig i denna
![]()
![]()
Beställde från Amazon UK istället, blev 100 kr dyrare än vad den skulle ha kostat på svenska sajten. Tog två veckor att få hem den. Valde butiken Book Depository som verkade vara Amazons egna butik vilket kändes lite säkrare.Varifrån köpte du den? Blir du inte sugen på att skaffa fler Speedys nu?![]()
Tycker den ser bra ut på dig! Hesalit är snyggastÄr sugen på min första speedy, men är inget fan av länken som kommer med. Har sett lite andra länkar här i tråden, 1711 etc. Vad kostar en sån länk hos AD?
Två bilder från när jag provar safir vs hesalit. Känns som länken gör mycket när det kommer till storleken? En 1711 borde väl göra att den funkar på min taniga handled?
![]()
![]()