• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ha en fin och snabb kväll alla!

IMG_20201208_155656__01.jpg

Ursäkta en nykomling, men varför tisdag? Trodde först det var dagen för första månlandningen, men det var ju en söndag. Och uppskjutningen var en onsdag.

Kära Speedyvänner.

Jag är oerhört tacksam för er expertis kring vintage Speedys. Ett extra stort tack till er som stått ut mig mig i PMs på min jakt efter den ultimata klockan. @steffe @Hasse Varg m.fl. :heart:

Idag kom den hem. 105.012-66.

Stepdial, DON, applied logo. Den checkar alla boxar för mig. Vissa av er kanske känner igen den. Min tidigare ledtråd var koordinaterna till Arvidsjaur, vilket är en den av gravyren på boettlocket.
IMG_20201209_174028-01.jpeg
IMG_20201209_174054-02.jpeg

Kära Speedyvänner.

Jag är oerhört tacksam för er expertis kring vintage Speedys. Ett extra stort tack till er som stått ut mig mig i PMs på min jakt efter den ultimata klockan. @steffe @Hasse Varg m.fl. :heart:

Stepdial, DON, applied logo. Den checkar alla boxar för mig. Vissa av er kanske känner igen den. Min tidigare ledtråd var koordinaterna till Arvidsjaur, vilket är en den av gravyren på boettlocket.
Grattis till en jättefin klocka 🥳

Kära Speedyvänner.

Grattis! Den har figurerat tidigare. Riktigt fin och kul med gravyren! Synd på släpspåret men antar du hade koll på det innan affär.

Tillbaka
Topp