Ja det kan jag göra Tyvärr lär det ta tid om du kör via "vanlig" post och inte express.Du får gärna recensera känslan om några dagar! Lade en beställning igår på likadan US1035 polerad/borstad men lär väl dröja innan den dyker upp. Är också nyfiken på hur de polerade partierna känns tillsammans med resten av klockan och hur bekväm länken är.
Den ser vass ut!
Har vant mig vid rasslet från 5-siffriga rolexlänkar så hoppas att kontrasten inte är så stor. Hade en PO innan och den länken var ju massiv i jämförelse, kan tänka att skillnaden mellan en sån och en lättviktslänk blir stor.
Är du van vid rassliga rolex länkar så borde det inte bli lika stor shock som för mig. Kan ju säga redan nu att det hade inte gjort nått om länken hade lite mer tyngd i sig, hade passat klockan bättre tycker jag. Länkbitarna kunde varit lite mer rundade på insidan mot huden för ökad komfort, har inte ryckt några hår än iaf och kanske inte kommer att göra heller? Men snygg är den och passar klockan mer utseende mässigt än orginal länken tycker jag, både mer tidsenlig och mer estetisk tilltalande. Stort plus att klockan bärs mindre iaf, nu blev det ju en minirecension iaf