Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag läste på nåt internationellt forum att 3861 ska vara lite dyrare att serva men även klara sig längre mellan service
Vet ej om det stämmer eller hur stora prisskillnaden är då det inte framkom.
Kanske någon annan hör har med info?
Tack själv! Den gör sig gott i det sällskapetI alla nyheter, firar jag att speedy samlingen utökats. Silvervisare och AML är tydligen min grej
Registrerade mig här på KS med ambitionen att köpa ett par Speedmasters. Men däremellan kom alla andra klockor som man såg på forumet.
Nu är det åter till originalplan...
Visst är det en magiskt kombo:
Tack @ANPA för en smidig affär.
Stort grattis, en fantastisk pjäs!I alla nyheter, firar jag att speedy samlingen utökats. Silvervisare och AML är tydligen min grej
Registrerade mig här på KS med ambitionen att köpa ett par Speedmasters. Men däremellan kom alla andra klockor som man såg på forumet.
Har butikerna fått in den nya Speedmastern? Någon som har sett den live?
@Kapten Baines var i kontakt med Bergströms AD nyligen som verkar tro att den nya speedyn dyker upp under våren. Först kommer den till Omegas egna butiker.
Fler och fler märken som kör egna butiker som primär kanal. Synd om de små ÅF. Värt att tänka på, jag tänker stötta min lokala ÅF. Även om man får vänta lite längre. @ERIKSON URHANDEL är ju suveräna tex.
Grattis, vilken kombo!I alla nyheter, firar jag att speedy samlingen utökats. Silvervisare och AML är tydligen min grej
Den är riktigt lyckad ändå. Även om priserna är högre än tidigare så är det inga hiskliga summor vi talar om.Bästa genomgången hittills vad jag sett av nya klockan. Även nya bilder!
Review 2021 Omega Speedmaster Moonwatch Professional Master Chronometer
All The Details About the New 2021 Omega Speedmaster Moonwatch Professional Master Chronometer Calibre 3861, and how it compares with the older model.monochrome-watches.com
Absolut! Prisökningen landade på 17% i runda slängar för Hesalite (skiljer antagligen beroende på marknad), men med tanke på allt nytt så känns det ändå rimligt precis som du säger. Jag kan tänka mig att denna prisbild kommer hålla sig kvar i bra många år nu (?), med tanke på att priset för förra generationen även stigit kraftigt de senaste fem åren.Den är riktigt lyckad ändå. Även om priserna är högre än tidigare så är det inga hiskliga summor vi talar om.
Ett stort steg framåt för Omega som varumärke. All uppmärksamhet de har fått senaste dagarna måste vara ett lyft för försäljningen.
Får det till 27% upp från hesalit 005 (52300->66700) Om man ser räknar in att dom inte längre skickar med Nato, Velcro, bandverktyg och lupp så blir det ju ännu mer. Urverket motiverar givetvis högre pris men sen ser jag det mer som förändringar än fördyrande förbättringar? OK, länken är nog ett snäpp dyrare.Absolut! Prisökningen landade på 17% i runda slängar för Hesalite (skiljer antagligen beroende på marknad), men med tanke på allt nytt så känns det ändå rimligt precis som du säger. Jag kan tänka mig att denna prisbild kommer hålla sig kvar i bra många år nu (?), med tanke på att priset för förra generationen även stigit kraftigt de senaste fem åren.
Bästa genomgången hittills vad jag sett av nya klockan. Även nya bilder!
Review 2021 Omega Speedmaster Moonwatch Professional Master Chronometer
All The Details About the New 2021 Omega Speedmaster Moonwatch Professional Master Chronometer Calibre 3861, and how it compares with the older model.monochrome-watches.com
Man ser att de snyggat till verket lite, men det nya roliga i övrigt är ju på andra sidan.Från vänster: 1861, 3861, 321
Sjukt vad 321 är snyggt jämfört med de andra tvåFrån vänster: 1861, 3861, 321
Underbart att se den användas och njutas av!Bra genomgång, med den PR:n så vill man köpa en ny, vilket så klart är meningen. Som OWG så hade jag väntat och köpt den nya. Nu kommer jag avvakta lite (det verkar inte vara lätt att få tag på ändå). 005 och de limiterade upplagorna är fin fina och tickar på bra. Njuter av ST1:
HästskonSjukt vad 321 är snyggt jämfört med de andra två
Vid sidan om den vanliga pro så är det nog den som lockar mig absolut mest, riktigt fin!Är ck2998 good shit?
Fredagar kräver bubbel, lite extra när man fått tag i klockan med stort K som man suktat efter alltför länge.