Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här , var inne på Bergströms i Malmö och frågade om de hade kunnat tänka sig ngn rabatt på 005. Icke en kronaJag vill ha en 005 och ringde runt till några AD som fortfarande säljer den. De erbjöd ingen rabatt trots försök till prutning, det var listpris som gällde. Efterfrågan på 005 har gått upp och de räknar väl med att kunna sälja ut de sista till listpris.
Beställde på uret.se i stället, där var det i alla fall 10% under listpris.
En ohelig allians!gummi på speedy? Är det ok? Eller är det som läder på dykare? Tycker faktiskt det flyger men man vill ju inte få en KS-lynchmobb efter sig så dubbelkollar
Funkar absolutgummi på speedy? Är det ok? Eller är det som läder på dykare? Tycker faktiskt det flyger men man vill ju inte få en KS-lynchmobb efter sig så dubbelkollar
Köpte ett läder från watchwear till min Speedmaster Reduced som jag tycker är riktigt skönt. Det är ju inget rally eller tropic men det finns nog i webshoppen.Är ute efter något läckert läder, typ Rally eller Tropic, till Speedyn. Tips?
Snyggt! Beställde precis ett croco i svart, snik varianten iof från "tid och ting". Måste bara testa om det är nått för mig, ser ju så snyggt ut!
Trevlig tisdag!
Riktigt snyggt. Var är det från? Jag har beställt ett svart alligator från ABP Paris för ett tag sen, längtar!
Det är ett band från ABP. Fick tag i det så gott som oanvänt av @pavloshundar i helgen. Stort tack till honom
Kan varmt rekommendera ABP alligator band även om priset är i den högre regionen men vaf...n en hobby måst få kosta. Nu när jag sett ett live och provat på klockan så tänker jag beställ ett liknade till min FIOS också.
@perhog Ditt läderband kostar typ lika mycket som alla mina 40 band
Men det är säkert high end finish på det så det är befogat särskilt om det sitter rätt
Det finaste läderbandet som jag har sett och hade var Omega’s original alligator. Men jag kunde inte hjälpa det när det såg ut på mig enligt bilden nedan Både för långt och hållen var inte riktigt på rätt plats för min arm...
Ha Ha.. Nu fick du till det.. Jag är rätt svag för läder/alligatorband som sitter verkligen snyggt och bjuder på det där lilla extra. Vet att jag kastade sten i glashus när jag kommenterade alla dina band men det är både kul och inspirerande att se allas olika smaker och band varianter.
Har kikat på Omegas Alligator men tycker dom är lite för "enkla" för priset. Har ett vanligt ljusbrunt till speedy med original fjärilslås och det bandet är helt ok. Även det mellanbruna bandet som följer med FOIS.en gillar jag. Helt inne på din linje att band är en upplevelse, det skadar inte att byta ibland-Ja men det är jätte fint så enligt mig är det värt alla dagar veckan
Haha! Jag tog inte illa upp på något sätt. Lite känsla för humör ska man ha
Jag tycker att bandet är en stor del av upplevelsen när man bär sina favorit klockor. Jag tycker att Omegas original läderband och nato är värt pengarna. Men sen ska man inte överdriva heller. Jag vill gärna ha några band med high end finish och samtidigt några mer prisvärda allternativ för att skapa en bredd och kunna variera mig.
Som sagt Omega’s alligator satt inget bra på mig. Så jag är på jakt efter ett finfin alligatorband. Få se vad det blir
Det flyger till 100%. Har bara sett speedy på svart gummi innan men blev ju riktigt fett med grönt!gummi på speedy? Är det ok? Eller är det som läder på dykare? Tycker faktiskt det flyger men man vill ju inte få en KS-lynchmobb efter sig så dubbelkollar