• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

mmh

Panerai
2-Faktor
Tisdsg!
image.jpg
 

O-scar

Panerai
2-Faktor
Ser du någon färgskillnad mellan boett och länken? Min boett är lite mörkare än länken.
Samma här. Men beror lite på ljus märker jag, är man i svagt ljus syns det men annars är det svårt att se tycker jag. Beror även på vart ljuset kommer från eftersom luggsen är Twisted.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Listar på 9300 pix. Jag köpte den helborstade, som sitter på nya hesaliten. Bad aldrig om prisuppgift på den andra varianten, men har svårt att se priset skilja nämnvärt, om ens något.
Slående ändå att det är samma pris på länk som på nylon + viklås. Hade ändå tänkt att länken borde kosta mer (eller snarare nylon mindre förstås)
 

dempha

Rolex
2-Faktor
-Tänker du köpa beg eller ny? Har du koll på hur det ser ut med väntiden för en ny? 🙂
Tanken är en ny, men jag vet tyvärr inte alls hur det ser ut med väntetiden hos AD. Tudor håller åtminstone inte tillbaka på produktionstakten som storebror Rolex så jag tycker att utsikterna borde se bättre ut för en BB. Att den handlas beggad för under listpris borde ju också ha någon betydelse 😇
Ställ frågan i Tudortråden, där brukar det vara bra drag så där kanske vi får svar!
 
Topp