Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1450 levererar . Ha en fin ST
Det kan jag tyvärr inte svara på då jag bara provat den i 5 minuter.Hur känns glaset mot huden?
Samma här. Men beror lite på ljus märker jag, är man i svagt ljus syns det men annars är det svårt att se tycker jag. Beror även på vart ljuset kommer från eftersom luggsen är Twisted.Ser du någon färgskillnad mellan boett och länken? Min boett är lite mörkare än länken.
Riktigt fin! Är det från Uncle Seiko?1450 levererar . Ha en fin ST
Tack. Yes, en riktig fullträff vill jag påståRiktigt fin! Är det från Uncle Seiko?
Väntar med spänning!
Får jag min AT såld så kan det mycket väl bli en blå BB för mig också framöver
Slående ändå att det är samma pris på länk som på nylon + viklås. Hade ändå tänkt att länken borde kosta mer (eller snarare nylon mindre förstås)Listar på 9300 pix. Jag köpte den helborstade, som sitter på nya hesaliten. Bad aldrig om prisuppgift på den andra varianten, men har svårt att se priset skilja nämnvärt, om ens något.
Tanken är en ny, men jag vet tyvärr inte alls hur det ser ut med väntetiden hos AD. Tudor håller åtminstone inte tillbaka på produktionstakten som storebror Rolex så jag tycker att utsikterna borde se bättre ut för en BB. Att den handlas beggad för under listpris borde ju också ha någon betydelse-Tänker du köpa beg eller ny? Har du koll på hur det ser ut med väntiden för en ny?
-Många klockor som snurrar i huvudet:
•Panerai
•Blå Tudor BB
•Eller satsa stort på någon high end GS eller Rolex modell
Få se hur det slutar, tar det lite som det kommer
Sluta begå våld mot dig själv. Det kommer sluta med en Speedy.
Verkligen, vila i frid. Var finns denna displayen, är det DC?RIP Michael Collins.
Astronauten Michael Collins död
Astronauten Michael Collins, som stannade kvar på skeppet under den första månlandningen, har avlidit, bekräftar hans familj.Collins blev 90 år gammal.www.dn.se
Smithsonian.Verkligen, vila i frid. Var finns denna displayen, är det DC?
Riktigt fin. Hur känns den på handleden jämfört med den gamla länken?Min 005 fick ny länk igår. Riktigt nöjd