Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Njuter av första dagen hemma med nyfödda lillasyster. Speedyn var med på förlossningen, funkade superbra att tajma värkar! Fattas bara annat.
Snyggt!God morgon!
Igår tog jag mig tid att korta US1450. Rassligt och bekvämt
Tack! Har tyvärr inte provat flatlink från US så kan tyvärr inte ge någon jämförelse där men visst är den lite rasslig, lätt och med pressat spänne men tycker den känns bra när den sitter på armenSnyggt!
Jag hade ett us1035 flatlink tidigare, visserligen snyggt men kvalitetskänslan på länken drog ner även klockan så den fick vandra vidare. Hur känner du med denna? Solida ändlänkar är det väl på denna?
Omegaloggan, visar att det är originalglasDet är en krumelur på glaset på min klocka. Ska det verkligen vara så?
Åt rätt håll också, grattis! Min sitter typ upp och ner... de kunde allt engagerat sig lite mer i denna prisklass kan man tycka . Men det kunde vart värre, typ som en Seiko där bezeln inte linjerar som faktiskt syns.... fast linjerar den så är det ingen riktig seikoDet är en krumelur på glaset på min klocka. Ska det verkligen vara så?
Grattis!God morgon Speedykamrater!
Haha, tack! Jag som tyckte att positionen "3 minuter i 12" vid en närmare titt var lite snettÅt rätt håll också, grattis! Min sitter typ upp och ner... de kunde allt engagerat sig lite mer i denna prisklass kan man tycka . Men det kunde vart värre, typ som en Seiko där bezeln inte linjerar som faktiskt syns.... fast linjerar den så är det ingen riktig seiko
Ser bra utGod morgon!
Igår tog jag mig tid att korta US1450. Rassligt och bekvämt
Tack, den är trevlig att ha som ett alternativ till orginallänkenSer bra ut
Den där Ultramannen är så bra! Har prövat den några gånger innanNyss anländ till Bull and Beer efter ett trevligt besök på Kaplans tillsammans med @Berns
Vare sig ESB eller Ultraman är så dumt
Vafan det är ju onsdag idagTrevlig tisdag!