• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Få saker får tiden att gå långsammare än rättning av nationella prov. Tur att speedy finns
20210518_143025.jpg

Snyggt!😍
Jag hade ett us1035 flatlink tidigare, visserligen snyggt men kvalitetskänslan på länken drog ner även klockan så den fick vandra vidare. Hur känner du med denna? Solida ändlänkar är det väl på denna?
Tack! Har tyvärr inte provat flatlink från US så kan tyvärr inte ge någon jämförelse där men visst är den lite rasslig, lätt och med pressat spänne men tycker den känns bra när den sitter på armen 😊

Vet inte om du testat någon z199 från US? Tycker nog dessa känns lite lika i kvalitet/känsla men jag har oftast fel också 😅

Japp solida ändlänkar är det 👌

20210519_081752.jpg

Det är en krumelur på glaset på min klocka. Ska det verkligen vara så?
20210519_113354.jpg

🥰
Åt rätt håll också, grattis! Min sitter typ upp och ner... de kunde allt engagerat sig lite mer i denna prisklass kan man tycka 🤔. Men det kunde vart värre, typ som en Seiko där bezeln inte linjerar som faktiskt syns.... fast linjerar den så är det ingen riktig seiko 😂

Åt rätt håll också, grattis! Min sitter typ upp och ner... de kunde allt engagerat sig lite mer i denna prisklass kan man tycka 🤔. Men det kunde vart värre, typ som en Seiko där bezeln inte linjerar som faktiskt syns.... fast linjerar den så är det ingen riktig seiko 😂
Haha, tack! Jag som tyckte att positionen "3 minuter i 12" vid en närmare titt var lite snett 😂
Men det ger lite själ till klockan också 😇

Tillbaka
Topp