Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DrömmenFinns inne på Franks ur!
Det är bara att byta hos en urmakare, varför inte. KörJa, fois kollar jag efter med jämna mellanrum. Hade den haft visare likt en pro så hade valet varit enkelt!
Vad den för pris hos Franks?Finns inne på Franks ur!
Det hade varit helt grymt! Tror du det är praktiskt möjligt att klämma dit vidare från någon Pro?Det är bara att byta hos en urmakare, varför inte. Kör
275 000:- tror jag hon sadeVad den för pris hos Franks?
Som hittat!275 000:- tror jag hon sade
Klart den finns i lager?Är det stor efterfrågan på nya speedyn 3861 eller finns den för det mesta i lager?
Var inne på Franks Ur i veckan och då fanns den inte på länk men det var nog bara tillfälligt. Jag frågade vad den kostar och då frågade hon hur mycket jag vill betala. Lite roligt!Är det stor efterfrågan på nya speedyn 3861 eller finns den för det mesta i lager?
Ja, fois kollar jag efter med jämna mellanrum. Hade den haft visare likt en pro så hade valet varit enkelt!
Hade varit kul att veta om det funkar med pro visare på den. Alltså såna som sitter på cal321 Speedys med dropformad kronosekund
Haha helt underbart!Var inne på Franks Ur i veckan och då fanns den inte på länk men det var nog bara tillfälligt. Jag frågade vad den kostar och då frågade hon hur mycket jag vill betala. Lite roligt!
Roger är ju underbar med sina priser. Riktigt trevlig säljare utifrån mina besök. Bara att nämna klocksnack så rycker en hel del procentVar inne på Franks Ur i veckan och då fanns den inte på länk men det var nog bara tillfälligt. Jag frågade vad den kostar och då frågade hon hur mycket jag vill betala. Lite roligt!
Håller med. Bra och trevlig service.Roger är ju underbar med sina priser. Riktigt trevlig säljare utifrån mina besök. Bara att nämna klocksnack så rycker en hel del procent
Är det stor efterfrågan på nya speedyn 3861 eller finns den för det mesta i lager?
275 000:- tror jag hon sade
Jag tror det hade varit snyggt. För mig kunde den nog haft vilka vita visare som helst, bara man slipper domdär blanka foisen kommer med
Det är ju en homage till 2998 och den hade dessa visare. Fast kan hålla med om att de vita "baton hands" har bättre läsbarhet.
Finns några galningar som har moddat dem rätt hårt, där bland annat visarna är utbytta.
Har läst på omega forums tidigare att visarna från PRO passar fois.
Här t.ex.
My first Omega...and it's heavily modded (FOIS-based)
Purists that hate modded/franken watches please hit the back button on your browser and have a nice day! :) I've mentioned this before in a few threads and posted a photo Adam Lewis from Lewis Watch posted on his IG before shipping out to me end of April. I saw it today in person for the first...omegaforums.net
Välkommen tillbaka!Så vart man med speedy igen. Lika stor som förra gången
Får bli lite bandprovning idag inför ST imorgon.
TackVälkommen tillbaka!
Vart kommer det gröna natot från? Övre högra. Riktigt schysst!!
Ah ok! Ja det såg iallafall jävligt nice utTack
Har tyvärr ingen aning om vartifrån banden kommer, de är köpta som bandsallad här på forumet. Alla 3 naton på bild är seatbelt, och just den gröna är single pass, väldigt sköna!
Grattis och med en riktigt härlig vaniljkräms lume också. Vilket år?För första gången kan jag posta i den här tråden, perfekt timing med tanke på vad det är för dag imorgon!
Tack! -93Grattis och med en riktigt härlig vaniljkräms lume också. Vilket år?
Tack! -93Grattis och med en riktigt härlig vaniljkräms lume också. Vilket år?