AlfaGTV
Basic
Grattis! Bortsett från att jag är lite avis på chrono-sekunden och urtavlan är det dessutom en utmärkt bild! Bra jobbat!Blev en Speedmaster 3861 idag från trevliga Erikson Urhandel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Bortsett från att jag är lite avis på chrono-sekunden och urtavlan är det dessutom en utmärkt bild! Bra jobbat!Blev en Speedmaster 3861 idag från trevliga Erikson Urhandel!
På tal om postade jag just denna i Sinntråden.Grattis! Bortsett från att jag är lite avis på chrono-sekunden och urtavlan är det dessutom en utmärkt bild! Bra jobbat!
Jävlar va gott bandet kramade om!För mycket tid i lådan senaste tiden. Idag ska speedyn få gå på barnkalas.
Det är från artem. Riktigt sköna.Jävlar va gott bandet kramade om!
Vad är det för strap?
Ahaa, det var alltså ett artem. Ska jag bli tvungen att köpa ett alltsåDet är från artem. Riktigt sköna.
Artem Straps | Premium Sailcloth Watch Straps
Discover Artem Straps – premium-quality, sailcloth watch straps crafted for luxury and durability. Perfectly tailored for your timepiece. Global shipping.artemstraps.com
Jag har köpt två. Det med svarta stygn som sitter på speedyn och ett med grå som jag kör på seamaster. Har inte haft dom länge nog för att säga något om hållbarhet över tid men bortsett från det tycker jag dom är prisvärda även om dom kostar lite. Skickas ju från Australien så räkna med moms och tull. Har för mig att det landade på ca 1000:- per band.Ahaa, det var alltså ett artem. Ska jag bli tvungen att köpa ett alltså
Riktigt schysst! Hur grov handled har du?
Okej okej! Stort tack.Jag har köpt två. Det med svarta stygn som sitter på speedyn och ett med grå som jag kör på seamaster. Har inte haft dom länge nog för att säga något om hållbarhet över tid men bortsett från det tycker jag dom är prisvärda även om dom kostar lite. Skickas ju från Australien så räkna med moms och tull. Har för mig att det landade på ca 1000:- per band.
Jag har ca 18,5cm handled.
Kul grej, klart man hänger på och sätter Sverige på speedykartan! #speedysofswedenGodkväll Speedyaner, jag skapade precis en hashtag på Instagram för oss svenska Speedy-användare, #speedysofsweden. Det vore roligt om alla kunde använda den så visar vi alla andra Speedyaner vad vi svenskar går för.
Trevlig rymdfärd på er!
#speedysofsweden
Wow! Hur gick detta till?Hot chocolate
Chocolateversionen uppdaterad med den nya safirlänken?Wow! Hur gick detta till?
Du menar att den ny länken passar på det gamla caset eller den bruna tavlan?Wow! Hur gick detta till?
Både ochDu menar att den ny länken passar på det gamla caset eller den bruna tavlan?
bruna tavlanDu menar att den ny länken passar på det gamla caset eller den bruna tavlan?
Originaltavla på denna modell som kallas Speedmaster hot chocolate ! Tillverkades några år 2007-12 (om jag inte minns fel). En 006 som inte sålde speciellt bra när alla vill ha en svart .bruna tavlan
KorrektChocolateversionen uppdaterad med den nya safirlänken?