• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Blev en Speedmaster 3861 idag från trevliga Erikson Urhandel!

3651D22F-5856-401C-957A-3492F45658E6.jpeg
Grattis! Bortsett från att jag är lite avis på chrono-sekunden och urtavlan är det dessutom en utmärkt bild! Bra jobbat!

Ahaa, det var alltså ett artem. Ska jag bli tvungen att köpa ett alltså 😬
Riktigt schysst! Hur grov handled har du?
Jag har köpt två. Det med svarta stygn som sitter på speedyn och ett med grå som jag kör på seamaster. Har inte haft dom länge nog för att säga något om hållbarhet över tid men bortsett från det tycker jag dom är prisvärda även om dom kostar lite. Skickas ju från Australien så räkna med moms och tull. Har för mig att det landade på ca 1000:- per band.
Jag har ca 18,5cm handled.

Jag har köpt två. Det med svarta stygn som sitter på speedyn och ett med grå som jag kör på seamaster. Har inte haft dom länge nog för att säga något om hållbarhet över tid men bortsett från det tycker jag dom är prisvärda även om dom kostar lite. Skickas ju från Australien så räkna med moms och tull. Har för mig att det landade på ca 1000:- per band.
Jag har ca 18,5cm handled.
Okej okej! Stort tack.
Jag ska kika lite på tuben. Sitter med fingret på avtryckaren 😬.

Godkväll Speedyaner, jag skapade precis en hashtag på Instagram för oss svenska Speedy-användare, #speedysofsweden. Det vore roligt om alla kunde använda den så visar vi alla andra Speedyaner vad vi svenskar går för. 👊🏼

Trevlig rymdfärd på er!

2021_0908_21135100-02.jpeg

#speedysofsweden

Godkväll Speedyaner, jag skapade precis en hashtag på Instagram för oss svenska Speedy-användare, #speedysofsweden. Det vore roligt om alla kunde använda den så visar vi alla andra Speedyaner vad vi svenskar går för. 👊🏼

Trevlig rymdfärd på er!

2021_0908_21135100-02.jpeg

#speedysofsweden
Kul grej, klart man hänger på och sätter Sverige på speedykartan! #speedysofsweden :D 👨‍🚀
20210819_225932.jpg

Godkväll, är det någon här som ägt både 1171 original och US? Hur står sig US i jämförelse med originalet?

Tillbaka
Topp