Sjukt snyggt! Vad blev det för länk? OEM 1171?Trevlig helg kamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snyggt! Vad blev det för länk? OEM 1171?Trevlig helg kamrater!
Stort tack! Det är faktiskt en US 1171. Riktigt nöjd och helt klart över förväntan.Sjukt snyggt! Vad blev det för länk? OEM 1171?
Ser kanon ut! Själv har jag en original 1171, men jag var inte helt nöjd med passformen så jag bytte ut ändlänkarna mot ett par från US. Blev betydligt bättre!Stort tack! Det är faktiskt en US 1171. Riktigt nöjd och helt klart över förväntan.
Sweeeeeeeeet!Trevlig helg kamrater!
Vilken jäkla bra bild Grymt
Äsch, det verkar enklare att ta sig en tur till månen än att få tag på en Explorer 36
Det skulle i så fall bli min fjärde Speedy. Dvs att snart tar jag @Chuck som haft fem
Nästa mål sen blir @Fixxxer , men han har nog haft på tok för många Speedies. Kanske borde sikta på @carlm men jag är lite osäker på antalet där
Speedy-nostalgi
Lite pinsamt att behöva erkänna det här men jag är inne på nummer 14 nuÄsch, det verkar enklare att ta sig en tur till månen än att få tag på en Explorer 36
Det skulle i så fall bli min fjärde Speedy. Dvs att snart tar jag @Chuck som haft fem
Nästa mål sen blir @Fixxxer , men han har nog haft på tok för många Speedies. Kanske borde sikta på @carlm men jag är lite osäker på antalet där
Speedy-nostalgi
Klart du ska ha en speedy igen! Jag kommer garanterat ha en igen frågan är bara närÄsch, det verkar enklare att ta sig en tur till månen än att få tag på en Explorer 36
Speedy-nostalgi
Hur står sig den nya i samlingen?Äsch, det verkar enklare att ta sig en tur till månen än att få tag på en Explorer 36
Speedy-nostalgi
God eftermiddag klockfantaster,
Klickade precis hem denna skönhet från chrono24:
https://chrono24.app/omega/omega-spe...SE&SETCURR=SEK
Har alltid velat ha en omega och har äntligen lyckats spara ihop lite pengar. Men är såklart nojjig över att handla öve nätet och dessutom second hand. Vad säger ni, är klockan äkta?
Tack för hjälpen
Snabb ST på er!