Är 7 the magic number? Förmodligen inte men vi testar
-Vad glad jag blir! Speedy-tråden har fått tillbaka 2 förlorade söner idag Det skålar vi för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är 7 the magic number? Förmodligen inte men vi testar
Två vackra saker i en bild!!-Vad glad jag blir! Speedy-tråden har fått tillbaka 2 förlorade söner idag Det skålar vi för
Jag brukar gå in på Bulang & Sons hemsida ibland för inspiration.Sugen på att köra lite läder på min speedy. Vad rekommenderar panelen för något roligt? Tänkte köpa tre färger. Brun, svart och någon till. Tips mottages. Gäller en 145.012.
Edit: behöver inte vara läder. Allt egentligen förutom Nato.
Tack för tipset. Riktigt trevliga bilder och känns som att det mesta klär klockan. Även ute efter beprövade kvalité men jag får väl testa mig framJag brukar gå in på Bulang & Sons hemsida ibland för inspiration.
Där ger de exempel på band som passar på olika klockor B.la Speedmaster!
Smaken är ju olika så det är svårt att rekommendera ngt
Själv tycker jag Molequin Nubuck är fantastiskt bra på Speedyn. Kostar en del men fantastisk kvalitet!Tack för tipset. Riktigt trevliga bilder och känns som att det mesta klär klockan. Även ute efter beprövade kvalité men jag får väl testa mig fram
Nu är livet bra igen. Frukost, teams och Speedy
Grabbar, gräset är inte grönare på andra sidan! Välkomna tillbakaMärker nu hur mycket jag saknat den. Förjäkla trevlig klocka detta.
Vems klocka går 20 sek fel?
Måste vara minVems klocka går 20 sek fel?
Fyndläge
~$35K?För en med noll koll på sådana här rariteter, vad är en ”mellan tummen och pekfingret” uppskattning av värdet?
Fyndläge
För en med noll koll på sådana här rariteter, vad är en ”mellan tummen och pekfingret” uppskattning av värdet?
~$35K?
Price Chart
Price Chart Based on Previous SalesPrices are in USD $ and for the head only. Remember to account for a bracelet box or papers if present.Updated for October 2024I have been actively engaged in the…speedmaster101.com
Tack snällt. Colareb har jag hört mycket gott om. Kan nog bli ett par band därifrån.Själv tycker jag Molequin Nubuck är fantastiskt bra på Speedyn. Kostar en del men fantastisk kvalitet!
För lite mer avslappnad italiensk stil gillar jag Colareb som också erbjuder mkt bra kvalitet till en bra peng!