Har "nya" Speedmastern mörkare tavla än 005/006 eller är det bara bilderna som lurar mig?
Upplever dom som lika. Däremot har index på nya en aningens gulare nyans. Inget man tänker på vid daglig användning men det är skillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har "nya" Speedmastern mörkare tavla än 005/006 eller är det bara bilderna som lurar mig?
Upplevde helt klart skillnad. Tavlan på 005 går mer mot det slätare grå hållet. Inte helt rättvisa bilder då ljuset skiljer sig en aning.Har "nya" Speedmastern mörkare tavla än 005/006 eller är det bara bilderna som lurar mig?
Ja, den nya upplevs helt klart mörkare. Börjar bli väldigt sugen att köpa en Speedy i födelsedagspresent till mig själv..Upplevde helt klart skillnad. Tavlan på 005 går mer mot det slätare grå hållet. Inte helt rättvisa bilder då ljuset skiljer sig en aning.
Det tycker jag du gör helt rätt i. Fantastisk klocka vilken du än väljer av dessa.Ja, den nya upplevs helt klart mörkare. Börjar bli väldigt sugen att köpa en Speedy i födelsedagspresent till mig själv..
Upplevde helt klart skillnad. Tavlan på 005 går mer mot det slätare grå hållet. Inte helt rättvisa bilder då ljuset skiljer sig en aning.
Jag moddade ihop (med original Omega-delar så klart) ett eget glidelock för min Speedy. Älskar det.Nya Speedmaster Chronoscope med nya claspen på en liknande länk som Moonwatch. Frågan är varför inte denna hängde med till förutnämnda..?
Jag moddade ihop (med original Omega-delar så klart) ett eget glidelock för min Speedy. Älskar det.
@Denke approve:ade så klart inte det.
Av en klocka som varit DIN dessutom.Du byggde en franken.
Av en klocka som varit DIN dessutom.
Omega Speedmaster - Halvlänkalternativ?
Hej på er, Jag har en Speedy uttagen 2016, månklockan med hesalitglas. Länken har skruvade länkbitar. Ni vet - två minimala skruvar (som man väldigt lätt gör av med) och en pin mellan. Jag är tydligen inte ensam om att hamna i något slags mellanläge då jag inte kan justera länken att sitta...klocksnack.se