Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag blev jag med Speedmaster
Tack!-Stort grattis
Grattis, jag med!Idag blev jag med Speedmaster
Gratulerar!Grattis, jag med!
Snyggt! Grattis! Sitter ju som smäcken!Idag blev jag med Speedmaster
Nice! Grattis!Grattis, jag med!
OuìVisst är 310.30.42.50.01.001 rätt referens för nya Speedmastern med heaslite?
Jodå, kom hem idag, faktiskt-Varför har jag en känsla om att även @Parabellum vill hem också
Jodå, kom hem idag, faktiskt
Blev en 3861 igen. Denna gång i hesalit. Älskade 3861 jag hade i somras, men det var något som fattades med safir.. blev aldrig riktigt samma känsla.
Har sänkt ner certet i havets botten nu för att inte kunna panikflippa denna närmaste 15 åren!
Fan Va galet Sverige släpper på allt och 3 BNIB Speedys ramlar in
Om @Parabellum är utan Speedy är väl ändå sannolikheten att han köper en ny just den dagen runt två på tre?-Haha! Vad var oddset ….
Grattis och välkommen tillbaka
Grattis förresten hesaliten är en vinnareJodå, kom hem idag, faktiskt
Blev en 3861 igen. Denna gång i hesalit. Älskade 3861 jag hade i somras, men det var något som fattades med safir.. blev aldrig riktigt samma känsla.
Har sänkt ner certet i havets botten nu för att inte kunna panikflippa denna närmaste 15 åren!
PS: Tror detta är min 5'e 6'e Speedy nu. Slår nog mitt rekord med antal ägda Planet Ocean snart.
Funderar själv på att byta ut min Pro med gamla länken mot antingen den nya pro eller en Fois. Vad va det som gjorde att foisen inte kändes helt rätt?Blev ett köp av nya Speedmaster idag av trevlig KS:are.
3e gången gillt på Speedmaster och nu känns det RIKTIGT rätt. Länken, tavlan, allt!
För en kille med rätt smala handleder känns den nya länken mycket bättre. Upplever att nya Speedmaster sitter snyggare på min handled. Kanske bara är nyförälskelsen, jag vet inte.
Som referens kommer här bilder på FOIS, 005 samt 3861 på min handled.
FOIS:
005:
3861:
Har samma kombo själv, fast FOIS samt blå tavla på Seikon. Köpte den på måfå i somras, men den har fått mycket mer handledstid än jag först trott.-Speedy har fått en assistent för att få lite avlastning
Har samma kombo själv, fast FOIS samt blå tavla på Seikon. Köpte den på måfå i somras, men den har fått mycket mer handledstid än jag först trott.
Men på senaste tiden har Speedyn fått all handledstid! Bytte till ett natoband nu i veckan och blev förälskad i den igen! har faktiskt börjat fundera om man inte ska bli en OWG ändå