• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

35922FEB-59B2-4852-9753-3996E314C3F6.jpeg

Det får man ändå tycka om man jämför med avslutade annonser här på KS: https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-racing-44-25mm-och-omega-speedmaster-mark-ii.153292/

@ERIKSON URHANDEL ska ha en eloge för att dom har bra priser på sina Pre owned klockor.
Det är inte svar på detta, ditt inlägg här men då jag noterat att du är ute efter 3861 hesalit och finns nära Gbg så är kanske denna värd att kolla på? Annonserade priser är kanske inte skrivna i sten, det kan man ju ta F2F.

Det är inte svar på detta, ditt inlägg här men då jag noterat att du är ute efter 3861 hesalit och finns nära Gbg så är kanske denna värd att kolla på? Annonserade priser är kanske inte skrivna i sten, det kan man ju ta F2F.

Tackar för tipset! Har faktiskt chattat med Big Ben om den klockan men inte dragit tummen ur och promenerat ner till butiken än 😶

Hej Speedmastertråden!
Hjälper till att leta en originallänk till denna pjäs. Enligt utsago från -62.
Har såklart en köpesannons ute. Men jag tänker att det är här det händer.
Bild för referens
Trevlig fredag
IMG_20211008_200234.jpg
Nämen vilken trevlig pjäs! 2998 är min favorit referens. Orginallänk är inte det lättaste att hitta en 7912 med nr 6 ändlänkar och någorlunda rätt datum kommer ta sin lilla tid och pengar att hitta. Vad har du för ref på den? 2998-5? Inte din?

Nämen vilken trevlig pjäs! 2998 är min favorit referens. Orginallänk är inte det lättaste att hitta en 7912 med nr 6 ändlänkar och någorlunda rätt datum kommer ta sin lilla tid och pengar att hitta. Vad har du för ref på den? 2998-5? Inte din?
Finns en till salu på Omega Forums men den kostar ju en slant...

Hyffsat avundsjuk på ägaren 😉
Nä, inte min med andra ord. 2998-62 är refen. Och tack för informationen, då har jag lite koll på vad jag ska hålla utkik efter.
Omega är inte min starka sida så all hjälp uppskattas!

Tillbaka
Topp