Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man blir ju lite sugen. Vore kul att vara med i fräckaste tråden på KS.Det får man ändå tycka om man jämför med avslutade annonser här på KS: https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-racing-44-25mm-och-omega-speedmaster-mark-ii.153292/
@ERIKSON URHANDEL ska ha en eloge för att dom har bra priser på sina Pre owned klockor.
Drygt 40% i rabatt på en såpass ny klocka är ju grymt!Man blir ju lite sugen. Vore kul att vara med i fräckaste tråden på KS.
En sån där står längst upp på önskelistan och har gjort ett bra tag nu...3861 hesalit. Trivs riktigt bra!
Det är inte svar på detta, ditt inlägg här men då jag noterat att du är ute efter 3861 hesalit och finns nära Gbg så är kanske denna värd att kolla på? Annonserade priser är kanske inte skrivna i sten, det kan man ju ta F2F.Det får man ändå tycka om man jämför med avslutade annonser här på KS: https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-racing-44-25mm-och-omega-speedmaster-mark-ii.153292/
@ERIKSON URHANDEL ska ha en eloge för att dom har bra priser på sina Pre owned klockor.
Det är inte svar på detta, ditt inlägg här men då jag noterat att du är ute efter 3861 hesalit och finns nära Gbg så är kanske denna värd att kolla på? Annonserade priser är kanske inte skrivna i sten, det kan man ju ta F2F.
Nämen vilken trevlig pjäs! 2998 är min favorit referens. Orginallänk är inte det lättaste att hitta en 7912 med nr 6 ändlänkar och någorlunda rätt datum kommer ta sin lilla tid och pengar att hitta. Vad har du för ref på den? 2998-5? Inte din?Hej Speedmastertråden!
Hjälper till att leta en originallänk till denna pjäs. Enligt utsago från -62.
Har såklart en köpesannons ute. Men jag tänker att det är här det händer.
Bild för referens
Trevlig fredag
Finns en till salu på Omega Forums men den kostar ju en slant...Nämen vilken trevlig pjäs! 2998 är min favorit referens. Orginallänk är inte det lättaste att hitta en 7912 med nr 6 ändlänkar och någorlunda rätt datum kommer ta sin lilla tid och pengar att hitta. Vad har du för ref på den? 2998-5? Inte din?
@Abben skulle givetvis ha svarar på din post istället då det är du som är ute efter en 7912/6Finns en till salu på Omega Forums men den kostar ju en slant...
FS - 7912 bracelet w 6 end links
The bracelet has a bit of stretch but is in otherwise good condition. See photos for more info. Asking 3000 usd, shipped anywhere parcel pro goes.omegaforums.net
Hyffsat avundsjuk på ägarenNämen vilken trevlig pjäs! 2998 är min favorit referens. Orginallänk är inte det lättaste att hitta en 7912 med nr 6 ändlänkar och någorlunda rätt datum kommer ta sin lilla tid och pengar att hitta. Vad har du för ref på den? 2998-5? Inte din?