Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt läder, vad är det för nått?Eh! Kunde inte låta bli åkte ner och köpte ett.
Tack blev ruskigt nöjd. Riktigt skönt var det ocksåSnyggt läder, vad är det för nått?
Jag kör US 1479, superbekväm men claspen har lite mer att önska (https://www.uncleseiko.com/collections/speedmaster-1/products/us1479-omega-speedmaster-bracelet-20mm). Min uppfattning är att det går att beställa 3861-länken från AD, prisbild oklar då jag inte kollat upp det närmre, men tycker att man får mycket för pengarna med US 1479.Spanar in favoriten
Vet någon hur det fungerar med ”3861 länk” kan man få tag på den till min speedmaster? Är det rätt väg att gå? Samt hur får man tag på samt pris?
Ha en bra lördag!
@Matte96 se även här tidigare i trådenJag kör US 1479, superbekväm men claspen har lite mer att önska (https://www.uncleseiko.com/collections/speedmaster-1/products/us1479-omega-speedmaster-bracelet-20mm). Min uppfattning är att det går att beställa 3861-länken från AD, prisbild oklar då jag inte kollat upp det närmre, men tycker att man får mycket för pengarna med US 1479.
Yes, se inlägg ovan ~ 9,3k.
Kanske du har nämt tidigare men hur känns bytet?Hänger lite vid hemmabaren och lyssnar på lite Nebraska efter att dottern precis somnat. Go’ helg mina bekanta! (Crosspost, sorry men va tvungen!)
Sitter kvar med safiren faktiskt! Går lite från dag till dag hur den känns ska jag vara ärlig med.Kanske du har nämt tidigare men hur känns bytet?
Det senaste jag hört när jag luskat runt kring detta är att det inte är möjligt att få tag i från Omega. Men vem är jag och säga att de inte skulle gå på något sätt!Blivit sugen på open caseback till min 3861 Hesalite, någon som vet vars man kan få tag i ett original om det ens går!?
Eller är hela idén dum, som det ser ut i planerna är en rymdresa långt bort just nu.
Haha blev också förvånad över hur snyggt det blev! I veckan åker svart + oranget band på. Blir spännande att se hur det blir!Alltid tänkt gummi skulle vara så fel på en Speedy, men något sådär vackert kan ju inte vara fel!
Finns näst intill ingenting som kan göra en speedy o-snyggHaha blev också förvånad över hur snyggt det blev! I veckan åker svart + oranget band på. Blir spännande att se hur det blir!
Överraskande bra combo, färgen blev top!
Gått en vecka sedan man köpte denna skönheten. Drog på ett gummi under kvälls tvätten och fasiken vad bekvämt det är!
Måste ställa mig i kören och säga att gummit passa förvånansvärt bra på Speedyn! 5 av 5 månlandningar
Gått en vecka sedan man köpte denna skönheten. Drog på ett gummi under kvälls tvätten och fasiken vad bekvämt det är!