• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Det stämmer, har lite olika färger av Molequins grained bland annat.

2022_0201_09593400-01-01.jpeg
2021_0909_18443500-01-01.jpeg
2021_1121_11483600-01.jpeg

Allt är ju bra men 2 och 3 är otroliga. Vilket är nr2?

Ja den är ju grym men samtligt är det 50-60k man kan lägga på annat och lätt att köpa en ny om man ångrar sig 😬😬

Ja den är ju grym men samtligt är det 50-60k man kan lägga på annat och lätt att köpa en ny om man ångrar sig 😬😬
Det är ett Molequin Grained Blue eller vad det heter. Ser mörkare ut på bilden än vad det egentligen är, det är mer mörk navy.

Sant, de går ju att köpa igen. Jag håller hårt i min semivintage.

Tyvärr alldeles för lätt att flippa, som en joker i leken. MEN undvikes om du letar upp en vintage du gillar. Då vet du att du inte hittar en lika lätt igen.
SEN, använd den och lev med den. Låt den få battle scars från ditt eget liv. Förnya med att byta band, inte klocka. Fantastisk kompis i alla skeden.

Tyvärr alldeles för lätt att flippa, som en joker i leken. MEN undvikes om du letar upp en vintage du gillar. Då vet du att du inte hittar en lika lätt igen.
SEN, använd den och lev med den. Låt den få battle scars från ditt eget liv. Förnya med att byta band, inte klocka. Fantastisk kompis i alla skeden.

Hehe jo jag vet ju detta men det är den där räta linjen mellan ”funkar till allt” och ”lite tråkig”. På gott och ont.

Hej! När det gäller Speedmaster - hur står sig modellen Mark II (32710435001001).?Har den utgått ur sortimentet? Betydligt billigare ny än den klassiska ”Moonwatch” med hesalite. Om man köper ny - vilken är mest värd att köpa (de är bägge snygga på olika vis)? BBB

Tillbaka
Topp