En bild från gårdagens lunchpromenad, dagen ser ut att bli minst lika fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste du köra paketpris din tråkmåns. Jag vill ha det gröna och det grå.Det var flera i tråden som frågade mig om mina mockaband. Nu är de och några andra till salu om någon är sugen.
Thread '10st 20mm band till kalaspris!' https://klocksnack.se/threads/10st-20mm-band-till-kalaspris.160882/
Haha förstår vad du menar men varken orkar eller hinner skicka separat så det var lättare.Måste du köra paketpris din tråkmåns. Jag vill ha det gröna och det grå.
Om någon i tråden vill ha enbart mockabanden kan jag tänka mig att släppa dessa fyra för 500kr plus frakt. Vore ju roligt om de stannar i tråden då de är bra på Speedyn.Det var flera i tråden som frågade mig om mina mockaband. Nu är de och några andra till salu om någon är sugen.
Thread '10st 20mm band till kalaspris!' https://klocksnack.se/threads/10st-20mm-band-till-kalaspris.160882/
Trevligt. Du är nog inte ensam i det. Mycket mindre poster här idag än på en normal ST så det verkar vara många Speedy-ägare som är med i OWGM med annan klocka. Vi får eventuellt vänta en månad innan postandet tar fart igen. Eller så kommer fler och fler OWGM-fails ansluta över tidBlir ingen ST idag för min del, OWG-march sätter stopp för det... Men jag kan ändå passa på att hälsa er alla en trevlig ST!
Instämmer! Om jag inte ger vika för frestelsen så ses vi i april!Blir ingen ST idag för min del, OWG-march sätter stopp för det... Men jag kan ändå passa på att hälsa er alla en trevlig ST!
Själv försöker jag mig på att köra OWGM med speedyn. Lär dock misslyckas redan imorgon när jag ska till badhuset. Man vill ju inte vara klocklös i 3 hela timmarTrevligt. Du är nog inte ensam i det. Mycket mindre poster här idag än på en normal ST så det verkar vara många Speedy-ägare som är med i OWGM med annan klocka. Vi får eventuellt vänta en månad innan postandet tar fart igen. Eller så kommer fler och fler OWGM-fails ansluta över tid
Nä, hur skulle det se ut? Klocklös känns ju väl naketSjälv försöker jag mig på att köra OWGM med speedyn. Lär dock misslyckas redan imorgon när jag ska till badhuset. Man vill ju inte vara klocklös i 3 hela timmar
Efter det jag har hört så har Omega endast levererat en (1) enda Snoopy i Norden och den var reserverad någon i den Danska kungafamiljen.Är det någon i tråden som står på kö till Silver Snoopyn eller till och me har fått tag i en? Tänkte försöka höra av mig till några AD och höra om tillgängligheten.
”so youre saying theres a chance”…Efter det jag har hört så har Omega endast levererat en (1) enda Snoopy i Norden och den var reserverad någon i den Danska kungafamiljen.
Ställde mig i kö dagen efter den släppts, har inte hört något sen dess.Är det någon i tråden som står på kö till Silver Snoopyn eller till och me har fått tag i en? Tänkte försöka höra av mig till några AD och höra om tillgängligheten.
Kan nog stämma. Pratade med en säljare och han hade aldrig sett en Silver Snoopy IRL, han sa även att tillverkningstakten var lägre än för 321 Ed White.Efter det jag har hört så har Omega endast levererat en (1) enda Snoopy i Norden och den var reserverad någon i den Danska kungafamiljen.
Lite så jag tänker”so youre saying theres a chance”…
Det var ungefär det svaret jag fick från en AD jag kontaktade... De misstänkte att endast en hade levererats till Sverige sedan släppet sent 2020...Efter det jag har hört så har Omega endast levererat en (1) enda Snoopy i Norden och den var reserverad någon i den Danska kungafamiljen.
So much for "not limited edition, only limited production"... Hade nästan varit bättre om de bara släppt X antal och sen slutat producera den helt istället för att fresta folk med att säga att den inte är limiterad.Ställde mig i kö dagen efter den släppts, har inte hört något sen dess.
Kan nog stämma. Pratade med en säljare och han hade aldrig sett en Silver Snoopy IRL, han sa även att tillverkningstakten var lägre än för 321 Ed White.
Lite så jag tänker