• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Hemmaplugg idag, ha en snabb tisdag!
IMG_20220308_084839.jpg

Hej, någon som vet hur många länkar med skruv på varje sida som följer med original på Speedmaster ref 35395000? tacksam för svar!

Senast ändrad:
Hej igen, vad är mest fördelaktigt för mig att sälja klockan i behov av service eller först göra en full service och sedan sälja?

Senast ändrad:
Hej igen, vad är mest fördelaktigt för mig att sälja klockan i behov av service eller först göra en full service och sedan sälja? Om någon är intresserad skicka PM. Mvh Kibo
Definitivt sälja som den är, särskilt om det är en Speedy Reduced som kostar huggorm att serva😅

Nysläpp :)

Speedy Pro i moonshine gold, grön och panda.

omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-3106042...png

omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-3106042...png

Manuell 40,5mm för de som vill ha en mindre klocka med datum, kommer i fyra färger.

img-SP57-ambianceAll-large.jpg
Applåder till att guldvarianterna inte är limited. Även om dessa är dyra så går de kanske att både få tag på, samt köpa till ett hyfsat pris efter rabatt. Skulle jag välja mellan en guldspeedy eller daytona så skulle speedy vinna alla dagar i veckan.

svårt att välja mellan dessa. På bild gillar jag pandan mer, i verkligheten tror jag på den gröna. Hoppas någon AD tar in båda så man får klämma och testa…(+drömma)

Är det någon här som har Forstner 1450? Och ännu bättre vore om man haft US1450 och forstners 🤔

Använder US1450 väldigt mycket till min speedy och funderar på om forstners faktiskt vore en upgrade eller inte.

Tycker endlinks ser bättre ut på forstner också. Vet inte vad som är rätt och fel. Men US är helt rak där jag markerat på bilden. Lägger även in utan markering. Tycker det ser bättre ut än US 🤔

Screenshot_20220309-091254__01.jpg
Screenshot_20220309-091254.jpg

Senast ändrad:
Igår kväll när jag kollade på youtube avbröts mitt klipp med följande reklam snutt. Det är inte ofta man tittar färdigt på reklamen men jag satt som förstelnad :)

När jag sökte på klippet insåg jag att Omega har använt liknande tidigare, men hur som helst var det ett riktigt välgjort klipp som lämnade en med en härlig känsla i kroppen!

Senast ändrad:
Igår kväll när jag kollade på youtube avbröts mitt klipp med följande reklam snutt. Det är inte ofta man tittar färdigt på reklamen men jag satt som förstelnad :)

När jag sökte på klippet insåg jag att Omega har använt liknande tidigare, men hur som helst var det ett riktigt välgjort klipp som lämnade en med en härlig känsla i kroppen!

Super nice :)

Tillbaka
Topp