Hemmaplugg idag, ha en snabb tisdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt sälja som den är, särskilt om det är en Speedy Reduced som kostar huggorm att servaHej igen, vad är mest fördelaktigt för mig att sälja klockan i behov av service eller först göra en full service och sedan sälja? Om någon är intresserad skicka PM. Mvh Kibo
Applåder till att guldvarianterna inte är limited. Även om dessa är dyra så går de kanske att både få tag på, samt köpa till ett hyfsat pris efter rabatt. Skulle jag välja mellan en guldspeedy eller daytona så skulle speedy vinna alla dagar i veckan.Nysläpp
Speedy Pro i moonshine gold, grön och panda.
Manuell 40,5mm för de som vill ha en mindre klocka med datum, kommer i fyra färger.
Man får dra upp fjädern själv genom att rotera på kronanHur fungerar dessa klockor? Jag har kikat på baksidan och det finns ju ingen pendel/vikt som drar upp fjädern. Hur funkar dessa?
Hur många fick du hem??Bästa Omegafans,
Ni som har möjlighet att komma förbi oss är varmt välkomna och få titta på Snoopy Silver Award.
Önskar er Alla en kommande trevlig helg!
Många, men ingen var plastad så tyvärr inget köp för digHur många fick du hem??
Va..f Har Omega slutat med plast på klockorna ?? Vilken missärMånga, men ingen var plastad så tyvärr inget köp för dig
Krämigt värreFredag, sol och Speedy!
Kan det bli bättre än så?
Ja faktiskt, för idag fick jag hem ett Extract of the Archives från OMEGA. Så nu vet jag att denna 3592.50 tillverkades 1993 och levererades till Schweiz.
EnHur många fick du hem??
Med eller utan plast ?
Nysläpp
Speedy Pro i moonshine gold, grön och panda.
Manuell 40,5mm för de som vill ha en mindre klocka med datum, kommer i fyra färger.
Tack för titten, vilken underbar klocka som jag gärna hade köpt och behållt i samlingen.Bästa Omegafans,
Ni som har möjlighet att komma förbi oss är varmt välkomna och få titta på Snoopy Silver Award.
Aha då förstår jag!Man får dra upp fjädern själv genom att rotera på kronan
Igår kväll när jag kollade på youtube avbröts mitt klipp med följande reklam snutt. Det är inte ofta man tittar färdigt på reklamen men jag satt som förstelnad
När jag sökte på klippet insåg jag att Omega har använt liknande tidigare, men hur som helst var det ett riktigt välgjort klipp som lämnade en med en härlig känsla i kroppen!
Super niceIgår kväll när jag kollade på youtube avbröts mitt klipp med följande reklam snutt. Det är inte ofta man tittar färdigt på reklamen men jag satt som förstelnad
När jag sökte på klippet insåg jag att Omega har använt liknande tidigare, men hur som helst var det ett riktigt välgjort klipp som lämnade en med en härlig känsla i kroppen!
Bästa Omegafans,