Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är det det! Kan bli fett, kan bli katastrofEfter lite googlande stötte jag även på den här filmen. Ser definitivt ut att vara en Speedmaster i ngt nytt material.
Visst är det det! Kan bli fett, kan bli katastrof
Edit, klippte ut ett par bilder. Notera tachy-skala, 12-index och subdial
Det fanns ytterligare en bild på instagram. Undrar vad den runda månen är. Det kan väl knappast vara ett batteri? Mtp att Swatch är inblandade är jag inte 100% säker på att det alternativet kan räknas bort.
Jag är nyfiken iallafall. Någon som vet var man eventuellt köper?Det kan nog vara en quartz Speedie ändå.
När det är Swatch så lär det säkert vara quartz, tror dock inte att det bara blir en klocka, utan en särskild klocka för varje planet (i olika färger)Det kan nog vara en quartz Speedie ändå.
Klassiker i sin enkelhet
Vet inte vad jag tycker... Hoppas den gråa eller svarta ser bättre ut! Blir spännande att se vilken prisklass dessa hamnar i
Hoppas de inte blir en allt för dyr ”leksak”.Vet inte vad jag tycker... Hoppas den gråa eller svarta ser bättre ut! Blir spännande att se vilken prisklass dessa hamnar i
Tänker själv på det!Hoppas de inte blir en allt för dyr ”leksak”.
Tänker själv på det!
en dyrare swatch kostar ju runt 2000kr men aldrig att Omega skulle släppa något så billigt?
Det ser ut som vit snö där någon har valt att urinera på valda delar och försökt göra någon kul mönster....
Gillar ändå konceptet av att erbjuda plastklockor för 229 USD på ikoniska speedies som för dom flesta av oss är oköpbaraSamma konto som lade ut bilden på den gula skriver att den kommer kosta 229 USD: https://www.instagram.com/p/Cbb56waro0-/.
Fratello lade även nyligen ut en teaser på Alaska-visare. Verkar som att det ska komma mer information om det imorgon.
Här finns lite fler bilder av de olika modellerna
Den här är ändå lite cool då smälter den nedre sub-tavlan in bättreHade det inte varit för den absolut fruktansvärda placeringen av subdials så
Den där är nog min favorit också, riktigt fräsigDen här är ändå lite cool då smälter den nedre sub-tavlan in bättre
Ser riktigt bra ut, snackas om att det blir max 1-2 per kund. Kan bli hetsigt men kommer garanterat försöka köpa 2 iaf. Blev helt förälskad i dom och dom e perfekta för mig på sommarn som e nickelallergikerSåg på Facebook. Ska vara 42mm som speedyn
ETA G10Hade det inte varit för den absolut fruktansvärda placeringen av subdials så
Inte för att förstöra för er men det ser ju ut som öga öga näsa mun?Den här är ändå lite cool då smälter den nedre sub-tavlan in bättre