Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var är den tishan köpt? Jag såg den för längesen på nätet men har inte kunnat hitta den sen igen!Trevlig tisdag på er! Kostym idag annars hade jag använt denna t-shirt.
Jag fick den av en polare och företaget den kommer från har lagt ner om jag minns rätt. Kommer faktiskt inte ihåg vad de hette.Var är den tishan köpt? Jag såg den för längesen på nätet men har inte kunnat hitta den sen igen!
Fasen vad jag saknar en speedy i samlingen när jag ser den där profilen...Fortsatt fin ST gänget
Jag brukar köra extra mjuk tandborste med diskmedel. Funkar fint.Hur gör ni rent er Speedy?
19Ska man ha 18 eller 19mm band till nedanstående klocka?
Okej, har hittat ett omega Nato i läder, men det är 18mm, går det ändå? Eller ser det konstigt ut?
Råkade dubbelposta
Är mil klock nörd så älskar glapp körOkej, har hittat ett omega Nato i läder, men det är 18mm, går det ändå? Eller ser det konstigt ut?