• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Kvällens klocka, kan inte få inte nog av dessa tritiumindex🤩
E31E1882-FADD-4F1A-8AF2-08599BEDCFFD.jpeg
 
Idag var dessvärre olyckan framme och jag ramlade med cykeln i allt grus. Jag klarade mig fint men dessvärre blev min Speedy rejält skrapad. Jag ska förstås lämna in den så fort jag kan, men jag är lite osäker på vad jag ska förvänta mig. Glaset är ju enkelt, men hur mycket kan de fixa resten av skadorna? Kommer den bli hyffsat återställd eller får jag leva med denna "patina" resten av livet?

20220325_074155.jpg
20220325_074227.jpg
Idag fick jag äntligen tillbaka min Speedy! Som ny dessutom (förutom lite småmärken på länken som inte gick att polera bort). Jag är lycklig som ett barn på julafton :)

Tack @ERIKSON URHANDEL för grym service som vanligt!

processed-964b878a-585a-488a-8c10-54911f5226d9_BRaGOd6m.jpeg
processed-6aa1a43f-0c9d-4e94-afb3-4d2954c34e15_WoBKdpOS.jpeg
 

Freke

Breitling
Är det någon som vet varför omega aldrig gör speedmastern något mer vattentät än vad den är idag?

Sjukt snygg klocka men för mig inte praktiskt användbar? Någon som motsätter sig, vore intressant att höra argumenten för det?

Freke
 
Topp