Ja, jag såg att du hade lyckats snoka upp ett riktigt fint ex! Kul! Hur mår länken, det ser ut som att har fått lite strech?Enda som ska snyggas till är glaset. Rätt mycket skit på insidan. Sen ska kronan bytas.
Grattis förresten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag såg att du hade lyckats snoka upp ett riktigt fint ex! Kul! Hur mår länken, det ser ut som att har fått lite strech?Enda som ska snyggas till är glaset. Rätt mycket skit på insidan. Sen ska kronan bytas.
Tack! Länken är den jag hade på min förra, jag sålde den utan länk. Den är i gott skick med tanke på ålder, över average definitivt. Fast förstås lite stretch.Ja, jag såg att du hade lyckats snoka upp ett riktigt fint ex! Kul! Hur mår länken, det ser ut som att har fått lite strech?
Grattis förresten!
Håller med!Kvällens klocka, kan inte få inte nog av dessa tritiumindex
Läckert fotoVi tar en bild till, på språng denna soliga men lite kyliga ST!
Den där är brutalt läcker..Happy Speedy Tuesday
Idag fick jag äntligen tillbaka min Speedy! Som ny dessutom (förutom lite småmärken på länken som inte gick att polera bort). Jag är lycklig som ett barn på julaftonIdag var dessvärre olyckan framme och jag ramlade med cykeln i allt grus. Jag klarade mig fint men dessvärre blev min Speedy rejält skrapad. Jag ska förstås lämna in den så fort jag kan, men jag är lite osäker på vad jag ska förvänta mig. Glaset är ju enkelt, men hur mycket kan de fixa resten av skadorna? Kommer den bli hyffsat återställd eller får jag leva med denna "patina" resten av livet?
Härlig känsla!Idag fick jag äntligen tillbaka min Speedy! Som ny dessutom (förutom lite småmärken på länken som inte gick att polera bort). Jag är lycklig som ett barn på julafton
Tack @ERIKSON URHANDEL för grym service som vanligt!
Vad är det du behöver kunna göra? 50m WR går fint att simma med om man vill det t.ex.? Visst, de är ingen dykarklocka men för i stort sett allting annat fungerar den väl?Är det någon som vet varför omega aldrig gör speedmastern något mer vattentät än vad den är idag?
Sjukt snygg klocka men för mig inte praktiskt användbar? Någon som motsätter sig, vore intressant att höra argumenten för det?
Freke